maandag 24 maart 2014

In the mix: Nail polish


Yes, na dagen weg geweest te zijn (leren, leren, leren!) dan toch eindelijk weer een blogbericht. Ik heb het bloggen wel gemist hoor, maar helaas gaat school toch even voor. Deze keer heb ik een bericht voor jullie met nagellak, veel nagellak, ik ben de afgelopen weken weer flink losgegaan en nam een aantal mooie exemplaren mee.


Maybelline color show Street Artist top coat: 04 Alley Attitude - Essence special effect topper: 20 the bees and the birds - L'oréal topcoat tweed: Grace Tweed - Hema special effect glitter: 76 Glitter Pink 

Sensinity: 28 Vainilla - Max & More: grey metal - Catrice Crushed Crystals: 04 Oyster & Champagne - PS: Neon Pink



Maybelline color show Street Artist top coat: 04 Alley Attitude


Geen glitters deze keer, maar wel een hele leuke top coat. Deze top coat uit de Street Artist lijn van Maybelline is lekker rommelig en doet ook echt denken aan de graffiti die je veel ziet op straat. In de lak zitten niet alleen grote spikkels, maar ook hageltjes, dit samen zorgt voor een lekker speels effect.


 Essence special effect topper: 20 the bees and the birds

Nog een special effect topper, deze keer van Essence. Hageltjes (of feather effect) waren eerst niet echt mijn ding, maar ik vind ze steeds leuker worden! In dit lakje zitten zilveren en zalmkleurige hagels wat vooral over een donkere lak heel mooi zou uitkomen. Hier draag is de top coat over een lakje van Etos, wat ook schattig is natuurlijk.


 L'oréal topcoat tweed: Grace Tweed

Uhm, alweer een feather effect? Jazeker! Het begint een tweede favoriet te worden, want na de liquid sand lakken vind ik dit effect bijna net zo leuk. Het is gewoon zo schattig al die hageltjes op je nagels, ik krijg er soms een beetje honger van, zo snoepig dat het er uit ziet.


Hema special effect glitter: 76 Glitter Pink 

Na alle hagels nu een 'gewone' glitter, alhoewel, gewoon? Deze glitter dekt zo goed dat je hem zelfs zonder basislaag zou kunnen dragen. Ik heb hier twee lagen over een donkere lak gedaan, maar met een derde zou de top coat compleet kunnen dekken. Erg mooi!


Sensinity: 28 Vainilla

Baby blue! Dit is echt van alle lakken die ik gekocht heb mijn favoriet. Een heerlijke lentekleur die voor de zon van de afgelopen weken echt perfect past. De lak dekt in twee lagen, wat alleen nog maar fijner is. Ik ben hier heel blij mee.


Max & More: grey metal

Als het om nagellak gaat vind ik grijs een moeilijke kleur, maar wel heel erg mooi. Moelijk omdat het zo grauw is, maar mooi omdat het qua kleur wel overal bij past. Ik had dan ook een aantal lichtgrijze lakken, maar nog geen donkergrijze. En dat is dus wat ik bij de Action kocht, voor een paar dubbeltjes was dit lakje van mij.


Catrice Crushed Crystals: 04 Oyster & Champagne

Oh, oh, oh, wat verheugde ik mij op de Crushed Crystals van Catrice en oh, oh, oh wat stelde de kleuren in de collectie mij teleur. Een overgroot deel vond ik erg op de liquid sand lakken van Barry M lijken (deel 1, deel 2) en ook een aantal kleuren kwamen overeen met de Maybelline Brocades en Rimmel London Space Dust. Toch wilde ik een lakje proberen om te kijken of het ook echt zo was en of de kwaliteit vergelijkbaar is. Helaas, Catrice heeft mij niet weten te overtuigen. Deze lak deed er 6 laagjes over om volledig te kunnen dekken en hiermee is de droogtijd natuurlijk eeuwig, misschien dat de andere kleuren wel goed dekken, maar voorlopig ben ik uitgekeken op de liquid sand lakjes van Catrice.



PS: Neon Pink

Helaas komt het op de foto niet goed over, maar dit is echt dé perfecte neon roze kleur. De lak dekt in twee lagen en laat daarmee een flitsende kleur achter op je nagels. Ook droogt de lak erg snel, wat natuurlijk heel fijn is. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Ik ben hier heel blij mee!

Dat waren dan alle lakken die ik kocht, ik ben echt heel erg blij met de aankoopjes en ga dan ook weer lekker lakken de komende tijd.

Prijslijst/verkoopadres:
Maybelline color show Street Artist top coat: 04 Alley Attitude - €3,99 - o.a. Etos, DA, Kruidvat, Trekpleister
Essence special effect topper: 20 the bees and the birds - €1,89 - o.a. Kruidvat, Trekpleister
L'oréal topcoat tweed: Grace Tweed - €5,99 - o.a. Etos, DA, Kruidvat, Trekpleister
Hema special effect glitter: 76 Glitter Pink - €2,95 - Hema
Sensinity: 28 Vainilla - actie: 3 voor 5 euro - Zizo Schagen
Max & More: grey metal - €0,49 - Action
Catrice Crushed Crystals: 04 Oyster & Champagne - €3,39 - o.a. Kruidvat, Trekpleister
PS: Neon Pink - €1,50 - Primark

Heb jij een van deze lakken al in je bezit? Of zou je er eentje in je stash willen hebben?

2 opmerkingen: