maandag 30 december 2013

Rimmel London: Space Dust


Hoppa, een nagellakpost, ik ben verslaafd aan nagellak (zoals m'n blogtitel al zegt) en jullie kunnen dan ook veel en veel meer verwachten! Hierbij de lakken van de Space Dust collectie van Rimmel London, deze lakken glitteren en hebben het liquid sand effect. Ik blijf er fan van! Hopelijk vinden jullie de lakken net zo mooi als ik.




v.l.n.r. 004 Luna Love, 005 Total Eclipse, 006 Moon Walking, 003 Aurora, 007 Shooting Star

Zoals ik al eerder aan gaf, de lakken hebben het liquid sand effect en zijn een bom vol met glitters. Het kwastje is erg dik en fijn waardoor je meteen je snel je nagels kan lakken. Ook drogen de lakken zeer snel op, wat erg fijn is als je nog snel even je nagels moet doen.

Op de komende foto's heb ik alle nagels met 2 lagen gelakt.


We beginnen met 004 Luna Love. Op het eerste gezicht oogt deze lak misschien rood, maar na het aanbrengen neigt hij toch meer naar de roze kant toe. Een hele mooie lak met mooie glitters. Zeker een van m'n favorieten. Ik heb deze aangebracht met 2 lagen, maar een 3e zou de lak helemaal dekkend maken.


005 Total Eclipse is mijn favoriet! De lak heeft een zwarte basis, met extreem veel kleine, groene glitters erin. Dit zorgt voor een spetterend effect op je nagels en geeft ze net die extra touch door het groen toe te voegen bij het zwart.


Deze mooie paarse lak draagt de naam 006 Moon Walking. De lak bevat een paarse basis met wat grovere zilveren glitters en kleine paarse glitters. Een mooie combinatie in de glitters zorgt voor een mooie effect en daar is deze lak het bewijs van.


003 Aurora heeft een beetje een champagne gouden kleur. Ik weet niet echt wat ik van deze lak moet denken, hij is erg licht en door mijn lichte huid matcht het totaal niet. Ook komen de grove zilveren glitters die er in zitten niet echt tot z'n recht bij het lakken van m'n nagels.


Tot slot de laatste kleur! 007 Shooting Star is een zilveren kleur, met kleine en grote zilveren glitters erin. Dit heeft een heel speels effect, het is toch anders dan alleen maar kleine zilveren glitters. Een leuke lak, zeker voor de feestdagen.

Op Aurora na, vind ik dit echt een hele leuke collectie. Vooral Luna Love & Total Eclipse zijn bij mij favoriet. Deze lakken kan je kopen bij verschillende drogisterijen voor €6,99. Dit lijkt misschien aan de dure kant, maar er zijn vaak acties, dus als je daar op let ben je zo een stuk minder kwijt!

Wat vind jij van deze Space Dust collectie?

No Comments Yet, Leave Yours!