maandag 17 maart 2014

Etos: nagellak


Ik was een week terug bij de Etos na m'n open dag en ondanks dat ik daar nooit huismerk nagellak koop, nam ik toch een kijkje. Toen mijn ogen ook nog eens 50% korting stickers op de lakjes zagen staan wist ik gewoon dat ik weer een paar lakjes mee naar huis zou nemen.


121 - 003 - 004

Helaas, geen namen maar wel nummers. Ik kocht 3 totaal verschillende lakken. Een quick dry nail polish, glitter nail polish en een cracking topcoat.



Het eerste lakje waar mijn oog op viel was deze quick dry nail polish in een nude kleurtje. Nude kleurtjes vind ik gewoon erg fijn, omdat je ze bij iedere outfit kan dragen, dit is erg handig als je nog geen outfit in gedachten hebt, maar wel je nagels wilt lakken. Het kleurtje lijkt erg op de 'cosmic latte' kleur, een extreem lichte tint beige, die een lichtroze ondertoon heeft. De lak dekt in 3 lagen.



Crackle topcoat? Dat is toch helemaal niet meer 'in' tegenwoordig? Dat maakt mij niet uit! Al een tijdje was ik op zoek naar een mooie zilveren kleur en die vond ik nu voor een mooi prijsje. Nu gebruikte ik de topcoat over een liquid sand lak, maar ik vraag mij af wat het effect wordt over een creamy zwarte lak.




En niet te missen, een glitterlak. Ik dacht dat de lak redelijk dekkend was en daarom heb ik hem op deze manier geswatcht, helaas bleken mijn verwachtingen niet te kloppen, maar ik kon wel zien dat er veel glitters van het kwastje afkwamen. Daar ben ik blij mee! deze lak zou geweldig staan over een donkerpaarse, of zwarte lak. De lak bevat veel glitters en is fijn aan te brengen.

Ik ben erg blij met deze aankoopjes, het is jammer dat Etos geen spannende kleurtjes of finishes heeft, maar anders zou ik zeker vaker iets van het huismerk aanschaffen. Zoals ik al zei zat er een mooie 50% kortingssticker op de dop, wat er op neerkwam dat ik maar €1,25 betaalde per lakje. De volle prijs is €2,49.

Ben jij bekend met het Etos huismerk? Bevalt het je goed?



2 opmerkingen:

  1. Mooie nagellak! Ik vind vooral het eerste lakje erg mooi. Ik heb zelf nog geen ervaring met het huismerk van Etos, maar het ziet er goed uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nagellakjes! En lekker goedkoop. X

    BeantwoordenVerwijderen