zaterdag 18 januari 2014

Barry M: Princess, Majesty & Duchess (Textured Glitter)


Wauw, alweer m'n 6e post deze week, m'n streven van vier keer in de week een bericht plaatsen ben ik dus al voorbij! Toch wel trots haha, want ik had niet verwacht dat ik het kon volhouden, maar ik geniet er echt van om te bloggen en vind het leuk om de reacties te zien. Ik begon m'n week met twee lakken uit de Textured Glitter lijn van Barry M en hier volgen de drie andere lakken.

Ik maakte eerder deze week al een blogpost met daarin de lakken Lady & Countess uit dezelfde lijn van Barry M, dus nu is het tijd voor de andere drie lakken uit de Textured Glitter serie.

v.l.n.r. Princess, Majesty, Duchess

Opnieuw hele leuke namen van Barry M en mooie lakken. Wel is het net als bij Lady en Countess zo dat ze na 2/3 dagen al beginnen te chippen en af te brokkelen.



Princess is een mooie roze lak met gouden en zilveren glitters er doorheen. Door al deze glitters komt de lak in de zon over als eentje met roze en oranje tinten. Een heel mooi effect en een erg mooie lak.



Deze goudbruine lak draagt de naam Majesty. Het goud overheerst, maar is wel heel erg mooi door de verschillende, kleine glitters. Hierdoor ontstaat ook diepte in de lak en dat maakt hem net iets specialer.



Paars, roze, zilver, champagne, lila? Welke kleur Duchess nou precies is blijft een raadsel. Afhankelijk van het licht lijkt de lak namelijk te veranderen van kleur en de hulp van de verschillende kleine glitters in combinatie met wat grotere werkt hier zeker aan mee. Misschien de underdog van de collectie, zoals Lady, maar wel een van m'n favorieten!

Al met al vind ik de collectie toch geslaagd. De lakken blijven dan niet lang zitten, maar zijn stuk voor stuk wel prachtig. Ook het liquid sand effect blijf ik fijn vinden omdat dit gewoon snel opdroogt en het erg handig is als je nog 'even snel' je nagels wilt doen.

De lakken kosten €5,35 en ik heb ze gekocht via de shop van Misslipgloss.

Nu je alle lakken uit de Textured Glitter lijn hebt gezien, wat vind jij de mooiste?

3 opmerkingen: