maandag 13 januari 2014

Barry M: Lady & Countess (Textured Glitter)



Hey allemaal! Het is weer maandag en ik hoop deze keer op een week vol blogberichten. Vorige week bracht ik 3 keer een bericht naar buiten, maar deze week wil ik proberen er weer eentje extra te plaatsen. Ik begin dan ook deze week met een paar lakken van Barry M, waarvan de andere 3 uit deze Textured Glitter lijn, verder in de week verschijnen.

De lakken hebben de namen Lady en Countess. De lakken drogen op met een sand effect bomvol glitter.



Dit is de lak met de naam Lady. Eerst twijfelde ik over het bestellen ervan, omdat het mij een simpele witte lak leek. Alleen dit was zeker niet het geval toen ik hem aanbracht. De glitters in de lak brengen het wit op een hele mooie manier naar voren en dit is dan ook m'n favoriet.



De tweede lak is Countess. Op het eerste gezicht oogt hij bruin. Niet alleen in het flesje, maar ook op de foto. Daarom heb ik bij de tweede foto de flitser gebruikt om je te laten zien dat de lak eigenlijk paars is. de lak is alleen zo donker, en de kleur komt daarom niet tot z'n recht op de eerste foto. Ook dit vind ik een hele mooie lak.

De lakken van Barry M hebben een sand effect en drogen hierdoor heel snel op. Na een een half uur is het volledig droog en kan je weer verder met je bezigheden. Toch werd ik een beetje verdrietig na 2 dagen, want toen begon de lak al te chippen en af te brokkelen, waardoor ik maar besloot om de lak te verwijderen. Dit was het geval bij beide lakken en ik vrees dan ook voor de rest van de textured glitter lakjes. Barry M staat bekend om z'n goede kwaliteit, maar bij deze lakken doen ze die niet heel erg veel eer aan.

De lakken kocht is via de shop van Misslipgloss en ze kosten daar €5,35 per stuk.

Welke lak uit de Textured Glitter lijn vind jij het mooiste?

1 opmerking:

  1. Oh wauw die eerste vind ik echt mooi! Ik hou normaal niet van witte nagellak, maar die vind ik echt prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen