zaterdag 19 juli 2014

Beauty UK | A hint of pink...


Van 'a touch of gold' naar 'a hint of pink'. Ik hoef je denk ik niet meer te vertellen met welke kleur ik vandaag een aantal producten heb geselecteerd. Roze staat vandaag centraal, maar niet het zoete roze waar je waarschijnlijk als eerste aan denkt. Ik bestelde een aantal weken terug twee producten van Beauty UK met een oudroze tintje en deze ga ik jullie vandaag laten zien.

Bij the Make Up spot bestelde ik een blush en lipstick van Beauty UK. De blusher omdat ik deze er erg mooi uit vond zien en de lipstick omdat ik hoorde dat ze erg fijn zijn van het merk. Allebei producten dus die bij mij een eerste kans krijgen, omdat ik, naast nagellak, nog helemaal niet bekend was met dit merk.





Deze blush en het pigment, wauw! Toen ik het product op de website zag werd ik op slag verliefd, maar toen ik het kreeg en begon te swatchen vond ik het helemaal geweldig. Deze blush met de naam: no.3-pink bestaat uit 5 kleuren die samen je wangen echt een supermooie blos geven. Los van elkaar zijn de kleuren ook goed te gebruiken, als highlighter, of als bronzer. De blush ziet er dus niet alleen heel schattig en mooi uit, maar ook over de pigmentatie ben ik zeer tevreden.





Ik draag steeds vaker lipstick en ik merk dat ik daarbij een beetje in dezelfde oudroze, nude tinten blijf hangen. Toch kon ik het niet laten om deze lipstick, 7 in the buff, te bestellen. Een nieuw merk en een nieuwe kans om fijne lipsticks te ontdekken. En oh, wat ben ik blij met deze lipstick! Het pigment is goed, hij blijft zeker 3 tot 4 uur zitten en is erg creamy en hiermee goed aan te brengen.


Wat ook erg leuk is aan deze lipstick, is het extra dopje dat je eraf kan halen waar dan nog wat gloss in zit. Dit kan je met een penseeltje aanbrengen op de lippen en het dopje geeft de verpakking nog even dat extraatje.

Ik ben erg blij met de producten die ik heb besteld en kan ze zeker aanraden. Ze zijn budget en goed te verkrijgen via de webshop. Over de levering ben ik ook erg tevreden, alles zat mooi ingepakt en ik had het binnen een paar dagen in huis. Bij deze bestelling zaten natuurlijk ook een aantal lakjes en deze zal ik binnenkort voor jullie gaan swatchen.

Beauty UK Striped Blusher - no.3-pink | €3,95
Beauty UK lipstick - 7 in the buff | €3,95

Ben jij bekend met de producten van Beauty UK?



2 opmerkingen: