maandag 28 november 2016

Action kerstkadootjes | Jolly Days en Merry & Bright


Het heeft even geduurd, maar toen ik deze douche setjes bij Action tegen kwam had ik weer zo'n zin om een review te maken! Ik was benieuwd hoe deze schattige kerstproducten zouden zijn en wil dat natuurlijk graag met jullie delen, dus let's go!




Kerst zit er alweer aan te komen en hoewel ik nog geen kerstdecoratie aan het inkopen ben, houd ik alle nieuwe verzorgingsproducten van de kerstcollecties wel in de gaten. Zo ook deze giftsetjes bij Action. Wat me gelijk opviel is dat het doosjes zijn die je in de boom kunt hangen. Super leuk! Er lagen twee soorten in de schappen en de prijs ervan is zo laag dat ik ze net zo goed beide kon meenemen om voor jullie te reviewen.

Elk pakketje bevat een 60 ml shower gel, een 60 ml body lotion en een body puff. 


Van de rood-groene uitvoering is overigens ook een grote giftset verkrijgbaar. Deze is maar een paar cent duurder en ook heel leuk vormgegeven, dus een leuk kerstkado!


Of de pakketjes allebei een andere geur hadden wist ik van tevoren eigenlijk niet zeker, maar ik was vastbesloten dit te gaan ontdekken. Het antwoord is: ja! Maar of ik tevreden ben over de geur weet ik niet. De geur van Merry & Bright is heel mild en geeft me ver weg wel een soort kerst-feeling, maar is totaal niet aanwezig. Ik zou 'm in ieder geval indelen onder de categorie bloemig, maar heel veel geur komt er dus niet per se vanaf. 



De producten van Jolly Days zijn veel meer aanwezig en ruiken duidelijk naar vanille. En hoewel ik niet zo'n heel groot fan van vanille ben vind ik deze producten heel fijn. Hier gaat bij mij de voorkeur naar uit!

De werking van de producten is voor de prijs prima. De shower gel van beide geuren schuimt redelijk en voelt gewoon prima aan en de geur is ook aanwezig. De body lotion zorgt ervoor dat mijn huid zacht wordt, maar de geur blijft niet enorm lang hangen.


Over het algemeen ben ik tevreden over deze set van Action, maar ik zou dan als het gaat om de geur wel kiezen voor Jolly Days. Dit is trouwens wel de geur waar geen grote versie van is, maar dan alsnog zou ik kiezen voor het kleine pakketje. Ik doe zelf namelijk nogal lang over het gebruik van zo'n hele fles body lotion, dus eigenlijk is zo'n klein setje helemaal geschikt. En dan kun je 'm ook nog eens in de kerstboom hangen!

Kerstkadootjes Jolly Days en Merry & Bright, te koop bij Action - € 1,39


Koop jij zulke producten graag bij Action of kies je liever voor een echt verzorgingsmerk?

Related:



No Comments Yet, Leave Yours!