woensdag 5 oktober 2016

W7 | Hollywood Bronze & Glow


De herfst mag dan begonnen zijn, dat betekent niet dat de highlighter en bronzer weer ver weg in een lade worden gestopt. Highlighter is helemaal happening en verschillende merken komen met allerlei kits om je gezicht op de juiste plekken op te laten lichten. W7 doet hier nog een schepje bovenop, die komt meteen met een prachtig duo.


De buitenkant van het doosje vind ik wat kinderlijk, maar zodra ik deze open doe komt er een prachtig duo naar voren met een heel erg mooi patroon in de poeders. Het ziet er meteen een stuk chiquer uit.


Het pigment ziet er goed uit. De bronzer oogt wat oranje, maar de highlighter glanst prachtig. Ik ben benieuwd hoe de kleuren op mijn huid gaan uitpakken!

zonder bronzer en highlighter - bronzer - bronzer + highlighter

De kleur van de bronzer valt mij mee, helemaal niet neigend naar de oranje kant, maar voor mijn huid eigenlijk perfect. De highlighter vind ik erg mooi, niet too much, maar heel subtiel. Een fijne combinatie waar eigenlijk niets op aan te merken is.


W7 heeft weer een mooi product uitgebracht. Ze spelen altijd in op de laatste trends en kijken het allemaal goed af van de grote merken. Ik vind dit een heel mooi duo voor dagelijks gebruik. De poeders zijn subtiel en je kan er niet mee de mist in gaan. Hier ga ik nog vaak plezier van hebben.

Wat is jouw favoriete bronzer/highlighter combinatie?

Related:

1 opmerking:

  1. Wat een mooie bronzer! Ik gebruik 't eigenlijk nooit, maar het kriebelt nu wel, zeker met dit palette!

    BeantwoordenVerwijderen