woensdag 18 februari 2015

Hegron Wonder Serum Spray van Action | Review


Ik denk dat er veel vrouwen zijn die last hebben van beschadigd haar. Olie is vaak dé manier om je haar weer zacht en soepel te maken. Maar wat zijn er veel soorten haarolie op de markt en wat kunnen deze duur zijn! Wie weet heb ik vandaag een goede, goedkope oplossing voor je...



Van het merk Hegron had ik nooit eerder gehoord. Ik kwam een tijdje geleden van het merk een hele lijn haarverzorging tegen bij Action. Voor zo'n laag prijsje zou het fantastisch zijn als dit een oplossing was voor mijn pluizige, dode haar. Het product dat ik koos is een serum spray met argan olie, iets wat steeds vaker terug komt in haarverzorging. Het is dus een olie die je in je haar kunt sprayen. De verpakking zegt dat deze olie je haar makkelijker doorkambaar maakt, verzorgt en beschermt tegen haarbreuk. Al deze eigenschappen zijn bij mij welkom. Ik merkte de laatste tijd vooral dat mijn punten droog en dof werden.



De olie is redelijk dun, maar moet natuurlijk door een spray komen. De spray werkt in ieder geval enorm goed. De olie is heel makkelijk door het haar te verdelen. Ik merk na een tijd gebruik ook dat dit product heel zuinig is in gebruik. Ik kan hier waarschijnlijk wel een half jaar me doen, ook al gebruik ik 'm elke dag.

zonder olie 

met olie

Het fijnste van de olie, is dat deze je haar in model brengt. Dit zorgt er al voor dat ik de olie elke dag wil gebruiken. Mijn haar is vaak futloos en de olie geeft mijn haar weer glans. Je kunt het verschil al goed zien op de foto's hierboven. Dit product is geschikt voor dames met futloos haar, beschadigd haar en droog haar. Ook voor doorkambaarheid merk ik een verschil, want met de olie gaat dat een stuk makkelijker.


Of het effect van deze Wonder Serum Spray de hele dag zichtbaar blijft, kan ik niet met zekerheid zeggen. Toch zorgt deze olie 's ochtends voor heel wat eenvoudigheid. Mijn haar is makkelijk in model te brengen en makkelijker door te kammen. Ook ziet mijn haar er een stuk minder dof uit en kan ik heel lang met dit product doen. Voor €2,99 zul je 'm echt moeten proberen. De spray is te koop bij Action.

Ben jij bekend met producten van Hegron?

11 opmerkingen:

  1. Ik gebruikte deze spray vroeger iedere dag en vind 'm, zeker voor die prijs, prima.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook eens gekocht, maar weggegooid omdat het véél te vet was voor mijn slappe haar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan ik me nou niet voorstellen! Jammer dat het voor jou geen goede oplossing is.

      Verwijderen
  3. Ik was heel benieuwd naar deze en het ziet er best wel goed uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is het niet vettig? Zo ziet het er wel uit op de foto! Ik gebruik een haarolie van Kruidvat huismerk voor €2.49.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook een mooi prijsje inderdaad! Ik vind deze juist niet vettig, maar eerder fris. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen haha :)

      Verwijderen
  5. Lijkt mij een fijne spray voor dat geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb deze ook en hij iz zo fijn om hem te gebruiken heel is hij op en hij ruikt zoo lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vindt hem heel fijn heb dik haar en mijn haar glanst weer mooi en ruikt ook nog eens lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige spray met een top resultaat.��
    Met mijn 66 jaar is deze spray in staat mijn haarkleur op te peppen met daarbij een mooie glans over het haar.����
    Mijn eeuwige haarklitten vragen ook niet meer de nodige aandacht. ��
    Ik hoop dan ook dat deze spray nog lang op de markt zal blijven,

    BeantwoordenVerwijderen