donderdag 28 augustus 2014

#2 Lovely Lacquers


Eigenlijk is het veel te lang geleden dat er een Lovely Lacquers geplaatst is, maar hier is dan toch eindelijk weer een bericht met nagellak! Ik, Ilona, heb in de vakantie weer wat geprobeerd te 'experimenteren' met verschillende glitters en stickers en het resultaat wil ik graag aan jullie laten zien.

In deze Lovely Lacquers zijn misschien geen riante nail-arts te zien of allerlei tools, maar wel een aantal leuke combi's die iedereen zo kan overnemen.

Rimmel 842 Too Cool To Tango (€3,99, drogisterij) - Golden Rose scale effect 04 (via webshop Misslipgloss) - Maybelline Color Show Street Artist 04 Alley Attitude (niet meer te koop)

Als eerste wil ik even zeggen dat ik de kleur Too Cool To Tango van Rimmel echt ge-wel-dig vind! Een prachtige blauwe kleur, niet helemaal hemelsblauw, maar het ligt er echt tegenaan. Op deze blauwe kleur lakte ik een scale effect van Golden Rose. 04 heeft groene flakes en in het licht zie je deze terug op je nagels, een leuke combi als het zonnetje lekker schijnt. Als laatste laagje deed ik er nog een laagje Alley Attitude overheen. Deze top coat had ik nog nooit op m'n nagels gedragen (behalve om te swatchen), maar deze blauwe kleur paste er perfect bij. De zwarte en blauwe hagels en glitters geven net even die stoere touch.

Cairuo 06 (€1, markt) - Max & More nagelstickers (€0,59, Action)

Ik hoor vaak negatieve verhalen over budget lakken en budget nagelstickers, maar deze combinatie heeft van alle combi's in deze post het langste op mijn nagels gezeten zonder chips. Voor de basis begon ik met een witte Cairuo lak die ik kocht op de Bazaar in Beverwijk, maar ik weet dat dit merk ook op verschillende markten te koop is. Wat ik van het merk vind? Lekker goedkoop en ondanks dat de lakken stinken naar alles dat chemisch is, werken ze goed. Snelle droogtijd en ze blijven lang zitten. Ik heb nog meer lakken van dit merk, dus misschien dat ik hierover nog een post maak (jullie kennen mij ;) ik beloof niets!). Over de witte basis bracht ik nagelstickers van Action aan. Dit waren dunne stickers en deze kon ik dus makkelijker aanbrengen dan de dikke nagelstickers van Max & More. De stickers hebben niet alleen een panter print, maar bevatten ook nog groene glitters.

Gosh 622 Venus (niet meer te koop) - Collistar 644 Coriandoli Rossi - Hema top coat mat

Ik weet niet precies wat ik dacht bij het combineren van deze lakken, maar toen ik begon leek het mij een goed idee. Achteraf had ik er een beetje spijt van, want zo leuk vind ik deze combi niet. Ik begon met Venus van Gosh, een turquoise kleur die ik ooit voor een klein prijsje vond in een 'eurobak'. De kleur op zichzelf is mooi en ook met de felgekleurde sprinkles Coriandoli Rossi, van Collistar er overheen, maar de matte top coat maakt het hele geheel weer wat dof en saai. Volgende keer dus gewoon een shine top coat over deze combinatie en dan komt alles goed!

Ik hoop dat jullie dit weer een leuke post vonden en ik hoop dat we jullie volgende keer wat meer (en meer spectaculaire) combinaties kunnen laten zien. De swatches van de Cairuo lakken houden jullie van mij tegoed, misschien dat ze in de loop van deze week al online komen...

Voor welke combinatie zou jij kiezen?

2 opmerkingen: