zondag 29 juni 2014

Max & More blue/brown/green/nude/smokey eyes en blue eyeshadow palette


Bereid jezelf voor op een lang artikel, want vandaag maak je kennis met alle zes oogschaduw palettes van Max & More make-up. Ze liggen pas een weekje in de winkel en trokken meteen onze aandacht. We zijn wel eens eerder door cosmetica van het merk verrast, dus wie weet nu opnieuw.




De palettes hebben allemaal een eigen doel. Drie palettes zijn bedoeld bij een bepaalde oogkleur: bruine, groene en blauwe ogen. Daarnaast heeft Max & More nog een palette voor smokey eyes, een nude palette en een palette met enkel blauwe tinten. Van de oogkleur die we hebben, trekken we ons weinig aan. We willen ze gewoon allemaal proberen! Mooie kleurtjes zijn mooie kleurtjes. Elk palette bestaat uit twaalf kleuren.



Blue eyes palette

Wauw, wauw, wauw! Wat een goede start. Die groene kleuren zijn fan-tas-tisch. Vooral de kleur helemaal rechts vind ik geweldig. Maar ook de rode en oranje tinten mogen er wezen. Een ander sterk punt van dit palette is de veelzijdigheid. Matte tinten zitten er niet bij.

Nude eyes palette

Een minder veelzijdig palette is deze nude variant. Hier valt de meest rechtse kleur me ontzettend tegen, maar over de andere kleuren ben ik wel te spreken. Het is gewoon een redelijk nude palette. Of hij versies van Urban Decay of MUA kan vervangen lijkt mij niet, maar ik kan ze niet vergelijken aangezien ik die niet heb. Wel ben ik tevreden over de vijf matte tinten die in het palette te vinden zijn.


Met drie van de zes palettes maakte ik een look. Dit is de eerste ervan. Je hoeft niet op de eyeliner te letten, want die komt natuurlijk niet uit het palette. Ik merk bij de kleuren dat ze een beetje in elkaar vervagen. Als je een goed onderscheid tussen de tinten wilt zien, zul je de tijd moeten nemen om ze op te bouwen. Toch ben ik wel tevreden met de look. Gewoon een paar basiskleurtjes.



Blue palette 

Ik ben blown away door al deze prachtige blauwe kleuren. Ook bevat het palette een witte en wat grijze tinten om je blauwe look af te maken. Qua pigment een topper! Matte tinten missen in dit palette.

Smokey eyes palette

De nieuwsgierigheid won het bij dit palette van de aantrekkingskracht, want ik gebruik niet vaak enkel grijze tinten. Een dramatische smokey eye kan je er daarentegen wel van maken, want het pigment is prima. De een na laatste kleur vind ik vooral mooi. Sparkly!



Green eyes palette



Kijk eens, een zonsondergang in een doosje. Met drie matte tinten en wat goudgele tinten is dit mijn favoriet van de zes. Vooral de een na laatste van de twaalf kleuren maakt de look fantastisch. Hier ben ik echt over te spreken. Hier heb ik geen groene ogen voor nodig!

Brown eyes palette


Dit palette zou voor mij geschikt moeten zijn. Zodra deze een bordeauxrode kleur bevat, weet je al dat mijn ogen beginnen te glinsteren. Ik ben tevreden met de look, maar net als bij het nude eyes palette vervagen de kleuren een beetje in elkaar. Desalniettemin is het toch een mooi palette, met goed pigment en mooie tinten. En ik ben het er mee eens dat deze mooi staat bij mijn bruine ogen.


Wat mij opvalt aan de palettes van Action, is dat de witte kleuren heel mooi pigment hebben. Dat zie je niet zo vaak. De kleuren in de palettes blenden goed, maar misschien soms iets te goed. Last van fall-out heb ik gelukkig niet. Ook veelzijdigheid vind ik fijn om te zien bij deze doosjes van Max & More. Ik vind het alleen jammer dat een palette soms wel en soms geen matte tinten bevatten. Ik kan je aanraden om ze allemaal mee te nemen, want je kunt er zeker weten wat mee. Als je ze voor de lage prijs van €0,79 per stuk niet allemaal wilt kopen, zou ik persoonlijk het smokey eyes en het nude eyes palette laten liggen. Het green eyes en blue eyes palette kun je in ieder geval niet laten liggen! Al die het maar voor één kleur van elk palette, het is de moeite en elk centje waard.

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk uitgebreid artikel! Het nude palet ga ik misschien ook wel eens testen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele goede uitgebreide review heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De paletten waren de hele tijd uitverkocht, maar eindelijk heb ik ze kunnen bemachtigen. Ik heb het nudes palette, smokey eyes palette en de blue palette. Ik ben blij dat jullie dit hebben gereviewd, want ik had zelf niet verwacht dat Action oogschaduw zo goed zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen