vrijdag 27 juni 2014

#17 Stash Flash Friday | Favoriete armbanden


In de SFF van vandaag stappen we even af van de make-up en verzorging en richten we ons iets meer op fashion. Accessoires eigenlijk, namelijk armbanden. Ik laat deze week mijn drie favoriete armbanden zien en misschien kun je er wel wat mee. Waar haal je leuke armbanden vandaan?
Mijn smaak in armbanden is net als mijn smaak in muziek: heel divers. Ik houd van felle kleurtjes, van klassiek of kitsch, maar ook stoere armbanden of dingen met touwtjes vind ik leuk.


Tegenwoordig sla ik Claire's meestal over als ik ga winkelen. Als ik alle One Direction en Hello Kitty kettinkjes (no offence, het is niets voor mij) binnen zie hangen, trekt de winkel me gewoon niet zo aan. Toch kocht ik er een lange tijd geleden deze klassieke armband met witte bloemen. Hij kostte zo'n vijf à zes euro en ik heb hem vooral gedragen met mijn colbertje met bloemetjes erop. Het staat gewoon chic en de armband is niet heel zwaar. Ze hebben dus toch ook voor mij wat leuks hangen bij Claire's.


Dat ze bij Primark leuke en goedkope sieraden hebben wisten jullie waarschijnlijk al. Maar voor één euro? Deze zag ik ooit liggen in de winkel en twijfelde niet om 'm mee te nemen. de armband bestaat uit allemaal verschillende kleuren kraaltjes, die gescheiden en bijeen gehouden worden door lange ijzertjes. Ik word vrolijk van deze armband. Ik combineer 'm graag met een basic outfit.


Om de wat 'stoerdere' kant van mij te laten zien, toon ik jullie deze set van drie Linkin Park armbanden. Deze kreeg ik van mijn vriend en hij kocht ze op de website large.nl. De armbandjes zijn op de website nu niet meer te koop, maar ze verkopen nog wel allerlei andere spullen en accessoires van Linkin Park en heel veel andere bands. Neem vooral even een kijkje!


Ik hoop dat ik jullie op het gebied van fashion nu ook iets heb bij weten te brengen. Het zijn gewoon een paar tips als je op zoek bent naar leuke accessoires.

Waar heb jij jouw favoriete armbanden vandaan?

1 opmerking: