zaterdag 24 mei 2014

Sleek | i-Divine Snapshots palette


Sparen doen we allemaal, maar ik spaar in tegenstelling tot de meeste mensen geen geld, maar Sleek palettes en nagellak. Het gaat wat minder snel, maar dit is m'n tweede palette van Sleek. Het Sleek Snapshots palette heb ik nu alweer een tijdje in bezit en ik snap niet hoe deze zo lang op mijn verlanglijstje kon staan en hoe ik überhaupt zonder dit palette kon.




Bij Sleek is de verpakking altijd anders, alleen het doosje met het logo er op heeft de klassieke uitstraling. De verpakkingen vind ik altijd erg leuk, vooral deze met de felle korrels oogschaduw op een zwarte achtergrond.


Net als de andere Sleek palettes bestaat het Snapshots palette uit 12 kleuren oogschaduw. De kleuren in dit palette zijn erg divers. Fel, neutraal, een matte finish, glitters, je kan echt alle kanten op met deze kleuren. Bij het palette komt ook nog een kwastje met aan beide kanten een sponsapplicator. Ik gebruik mijn eigen kwast, maar de sponsapplicator is een leuke toevoeging.

Ik kocht dit palette vanwege de felle kleuren, vooral Kiwi Flower, Tequila Sunrise en Magenta Madness vind ik prachtig! Het zijn niet de meest draagbare kleuren, maar als je ze juist gebruikt zullen ze zeker niet misstaan.

 Summer Breeze - Martini - Kiwi Flower - Lotus Flower - Humming Bird - Tequila Sunrise
Sand Walker - Washed Ashore - Sunset - Green Iguana - Purple Haze - Magenta Madness

Matte finish: Summer Breeze - Sand Walker - Purple Haze - Magenta Madness.
Shimmer finish: Martini - Tequila Sunrise - Washed Ashore
Glitter finish: Kiwi Flower - Lotus Flower - Humming Bird - Sunset - Green Iguana.


 Summer Breeze - Martini - Kiwi Flower - Lotus Flower - Humming Bird - Tequila Sunrise
boven: zonder flits - onder: met flits

De twijfel slaat meteen een beetje toe als ik dit eerste rijtje swatcht, het pigment is goed, maar de kleuren met de meeste glitter, laten deze glitter niet heel goed zien. Wel is Martini een prachtige highlighter en Tequila Sunrise springt er compleet uit, wat een felle kleur!


Sand Walker - Washed Ashore - Sunset - Green Iguana - Purple Haze - Magenta Madness
boven: zonder flits - onder: met flits

De tweede rij is werkelijk prachtig! Green Iguana glittert er op los en Magenta Madness geeft weer die felheid die ik verwachtte bij het palette. Ook de nude kleuren zijn erg mooi en zijn hierna meteen een favoriet geworden. De pigmentatie is heel sterk en zeker de paar mindere kleuren waard.


Ik heb geen look op de foto kunnen zetten, maar na het palette een lange tijd gebruikt te kan hebben kan ik zeggen dat het echt een geweldig palette is. De kleuren blijven de hele dag zitten en glitteren er op los, de matte kleuren brengen ook erg mooi aan en de kleuren zijn goed te blenden. De substantie is niet te korrelig en pakt mooi op kwasten. Ik ben zeer te spreken over dit palette.

Het palette kocht ik bij mijn favo webshop, Boozyshop voor de prijs van €10,00. Helaas is deze niet meer via de webshop verkrijgbaar. Het palette is nog te bestellen bij een andere favoriet, Alice & Jo.

Ben jij al in het bezit van een Sleek palette? Welk palette is je favoriet?

3 opmerkingen:

  1. Mooi palette en leuke review! Zelf heb ik geen Sleek palette, maar ben ik superblij met mijn Naked 3 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi palette zeg! Ik denk alleen niet dat dit mijn kleuren zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ook geen Sleek palettes maar ik vind ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen