donderdag 29 mei 2014

Review: Moschino I Love Love eau de toilette


Een van mijn vriendinnen droeg ontzettend vaak dit luchtje op de middelbare school: I Love Love van Moschino. Altijd als ik in haar buurt was, rook ik deze lekkere geur. Laatst heb ik 'm dan ook eindelijk aangeschaft en hier is dus een review.



Moschino staat volgens mij bijna symbool voor vrolijkheid. Dit kun je vooral goed zien als je naar hem googelt. Met deze flacon bewijst hij dat meer en meer. Om de dop moet ik een beetje lachen, want hoe bedenk je het? Het matte, blauwe glas maakt de flacon weer iets meer chic en dit is ook hoe het merk zichzelf omschrijft: cheap and chic. Over cheap zijn hebben we het later.


De topnoten van de eau de toilette zijn grapefruit, limoen en sappige bessen. De parfum opent dan ook erg fruitig. Dat is iets waar ik ontzettend veel van houd. Van grapefruit ben ik meestal niet zo'n groot fan, maar bij de geur ruik je vooral citrus in het algemeen. Het deed mij eerder denken aan mandarijntjes en citroen, maar als je van citrusgeuren houdt, zit je bij dit luchtje in ieder geval goed. 
De hartnoten zijn lelie en kaneelbladeren en de basisnoten muskus en cederhout. Dit geeft het luchtje weer een kruidige en rustige touch. Wat ik vooral merk, is dat ik de geur bijna de hele dag ruik. Dat is natuurlijk helemaal top! 


Ik vind de geur én de flacon ontzettend uniek en vrolijk! Vooral in de zomer ga ik 'm zeker weten heel vaak opspuiten, want de citrus- en bessengeur spreekt mij erg aan. Met een inhoud van 30 mililiter kan ik er ook wel een hele zomer tegenaan en dat maar voor een prijs van €18,99. Een prima prijs voor zo'n luchtje. Je koopt 'm bij Kruidvat, waar ze nog twee varianten hebben van Moschino. Ook bij andere drogisten, zoals Etos en DA, is deze eau de toilette te vinden, daar kost-ie misschien een paar euro meer. 

Heb ik jou met mijn review overtuigd?

3 opmerkingen:

  1. Hij ziet er super leuk uit, ik ben heel erg benieuwd naar de geur! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit lijkt me echt een heerlijk geurtje. Hij ziet er ook heel erg leuk uit. liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk flesje <3 De geur is vast net zo leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen