vrijdag 18 april 2014

Review: Wet 'n Wild Fergie 'Center Stage' Lip Color in Ferguson Crest Cabernet



Berry Bradshaw van Catrice was voor mij nog niet helemaal paars genoeg. Ik zocht verder op internet en kwam bij een fuchsiapaarse lipstick van het merk Wet 'n Wild. Omdat ik nog helemaal geen producten van dat merk in mijn stash heb, had ik des te meer reden om het te gaan testen. Bij deze dus een review van de lipstick Ferguson Crest Cabernet van de lijn van Fergie 'Center Stage' bij Wet 'n Wild.





Ik heb gemengde gevoelens over de verpakking. Het materiaal oogt goedkoop, de lipstick opent en sluit moeizaam en de lipstick steekt bij het dichtdraaien altijd nog een deel uit. Bij het sluiten moet je dus ook nog eens uitkijken dat je de top van de lipstick niet beschadigt. Daarentegen vind ik de dop heel mooi en origineel. Andere lipsticks van het merk zien er niet zo gepimpt uit en ik vind het persoonlijk leuk als merken voor een limited edition een andere verpakking bedenken.


Hier kun je al wel goed zien dat er een inham zit in de lipstick. Dit was al zo toen ik 'm ontving. Erg zonde.


De lipstick brengt fijn aan en geeft veel kleur af. Het schijnt trouwens dat Ferguson Crest Cabernet een dupe is van de MAC Rebel lipstick. Ik kan ze zelf niet vergelijken, maar de swatches op internet zeggen genoeg om mij ervan te overtuigen.



Vooral op de laatste foto kun je goed zien dat de lipstick ietwat vlekkerig aanbrengt, maar de dekking en kleur is geweldig. Misschien niet helemaal geschikt voor de lente, maar zeker het aanschaffen waard. Ook laat de lipstick een stain achter, waardoor het slijten nog best geleidelijk gaat. De tijd voordat deze lipstick gaat slijten, is trouwens nog best lang. Zo'n vier uur is dat zeker wel. Voor €6,95 kocht ik 'm op de website van The Make-Up Spot en er zijn nog zes andere lipsticks van Fergie verkrijgbaar.  


Wat vind jij van het merk Wet 'n Wild?

No Comments Yet, Leave Yours!