maandag 14 april 2014

Review: Sleek Face Form Palette in Light


Het tweede deel van mijn bestelling bij The Make-Up Spot is het Sleek Face Form Palette in light. Dit product bevat een bronzer, blush en een hightlighter en is dus perfect voor je complete gezichtsmake-up. Natuurlijk kun je ze apart ook met andere producten combineren, maar laten we even kijken naar de combinatie van deze drie.




Nars Orgasm willen we allemaal, maar de blush Gold Rose is dan toch echt een goedkopere optie. Dit is de blush die onderdeel is van dit palette. Het is, zoals de naam al zegt, een oud roze kleur met goude shimmer. Prachtig in het zonlicht. De bronzer in het palette is mat, maar ook de highlighter bevat een shimmer. Misschien vreemd, maar dit is pas mijn tweede bronzer. Ik ben die steeds meer gaan gebruiken en zoek nu naast mijn eerste bronzer met shimmer ook eentje zonder.


Het pigment is weer precies zoals het hoort. Goed zichtbaar op de huid en niet te korrelig.

Foto met bronzer, blush en highlighter aangebracht

Zoals ik een klein beetje verwachtte, vind ik de bronzer best oranje op mijn huid. Dit palette is gemaakt voor mensen met een lichte huid en hoewel mijn huid niet overdreven licht is, is het slim om er niet teveel bronzer op aan te brengen. Als ik dat niet doe, is het gewoon een prima bronzer.
De blush Rose Gold vind ik geweldig. De gouden glans is niet te overweldigend, maar geeft juist een mooie gloed.
Dan ten slotte de hightlighter. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik 'm gewoon mooi vind. Je hoeft maar een klein beetje aan te brengen en het zorgt voor een verlichtende gloed op de plekken op je gezicht waar je dat wilt.


Van de Face Form palettes zijn vier soorten verkrijgbaar. Alle zijn voor andere huidskleuren gemaakt. Zo heb je verder nog medium, dark en fair. De palettes kosten op de website van The Make-Up Spot €12,50. Dit is vergeleken met de drie kleuren apart geen enorm grote besparing, maar dit is compact en erg handig. Daarnaast ben ik een groot fan van Sleek en probeer ik graag steeds meer verschillende producten van het merk uit.

Welk product van Sleek wil jij nog proberen?

No Comments Yet, Leave Yours!