zaterdag 12 april 2014

Essence Cookie & Cream blush 01 Cakepop, That's Top!


Ik heb heel wat keren de limited editions van Catrice en Essence overgeslagen, maar dit is er weer een waarvan ik zeg: leuk! Cookie & Cream ligt sinds kort in de schappen van Essence en mijn oog viel gelijk op de blush.



De verpakking van de blush heeft een goedkoop uiterlijk, maar Essence is natuurlijk goedkoop. En dat maakt 'm niet minder schattig! Ook de oogschaduws van deze limited edition zijn van die leuke bolletjes. Een nadeel is dat je ze niet kunt opstapelen in je stash.


In deze limited edition van Essence zit één blush. Deze krijgt desondanks een naam en deze vind ik weer erg origineel.



Cakepop, That's Top is een gebakken blush, dus belooft veel pigment. De kleur is te omschrijven als koraal, want er zijn roze, rode en oranje tinten te ontdekken. Ook zijn er heel veel prachtige glitters te zien.


Als ik met mijn vinger door de blush ga, zit daar meteen een overvloed van blush op. Hij is heel korrelig, maar geeft ongelofelijk veel kleur af. Links op de foto is de blush uitgeveegd en kun je goed de glans en kleine glittertjes zien.


Met het aanbrengen moest ik heel erg oppassen. Mijn kwast hoefde alleen de blush aan te raken en deze zat al vol met kleur. Je brengt dus gauw te veel aan op je wangen. Let daar dus op bij deze blush. De kleur is helemaal naar mijn smaak. Het geeft een gezonde blos en in de zon kun je de glans en glitters goed zien zitten. Als je van deze blush net zo enthousiast word als dat ik ben, kun je 'm deze maand bij Kruidvat en Trekpleister kopen voor €2,99. Een prima prijs als je het mij vraagt.

Welke producten van de LE Cookie & Cream heb jij aangeschaft?

No Comments Yet, Leave Yours!