zaterdag 1 maart 2014

Outfit Of The Day: All Darks


Weer een soort artikel dat ik nog nooit heb geschreven. Ik hoef jou als lezer heus niet uit te leggen waar OOTD voor staat. Ik kocht gisteren zwarte laarsjes, omdat ik graag schoenen wilde die te combineren zijn met een panty en dus met een jurkje of rokje. Dat deed ik vandaag en laat ik jullie zien.


Jack: New Yorker - Shirt: New Look
Rokje: Primark - Panty: Primark - Schoenen: H&M

De panty is echt een aanrader en deze is nog steeds te koop bij Primark. Voor €4 kocht ik deze panty. De binnenkant is fleece dus dat is lekker zacht en warm. De skater skirt was in de uitverkoop nog maar €3 bij Primark. Ik shop bijna nooit, maar als ik wat winkels langs ga, vind ik toevallig altijd goedkope kledingstukken die ik super vind. Ik wist niet precies of mij een skater skirt wel zou staan en probeerde dit dus voor die lage prijs. Ik ga er vast meer kopen nu. 

Mijn haar lijkt op deze foto, in de zon, erg rood. Het is gewoon bruin!

Uitverkoop bij de New Yorker is voor mij de hemel. Ze hebben daar altijd zulke unieke dingen. Dit jasje kostte maar €10 euro!! Het lijkt alsof het stoffen deel een extra jasje is over het leren jasje, maar er is alleen een strook met rits aan het blauwe jasje vastgemaakt. Ik vind 'm erg stoer en vrouwelijk. 


Deze laarsjes kocht ik dus gisteren in Amsterdam bij H&M. Ze doen me een beetje aan Dr. Martens denken. Ze kostten €29,95.


Ten slotte een ketting van New Yorker (€5). Ik vond de 'tekst' erg leuk en moest deze gewoon meenemen. Origineel is het zeker.

Waarmee combineer jij een skater skirt?

No Comments Yet, Leave Yours!