zaterdag 22 maart 2014

NOTD: Essie - Bikini So Teeny


Na een OOTD nu ook een NOTD: Nails of the day. Het plan, zoals ik in het artikel mijn doelen al zei, deze maand naast lipbalsen en geurkaarsen geen nagellak te kopen. Ik kon me daar aan houden, op één enkel lakje na. Ik spotte swatches van deze prachtige lak op internet en was al een tijdje op zoek naar een mooie lichtblauw. En daar was-ie: Bikini So Teeny van Essie. Meteen fietste ik naar de drogist.



Op deze foto kun je goed zien dat er een lichte shimmer in de blauwe lak van Essie zit, maar op de nagels zie je het bijna niet. Ik vind dat persoonlijk niet erg. Zonder shimmer is ook top. De kleur is zo mooi dat ik het niet mis.

 Zonlicht

Daglicht

Dit is mijn derde lakje van het merk en voordelen ervan die bij dit lakje weer gelden, zijn een goede dekking en korte droogtijd. Met twee laagjes dekte Bikini So Teeny prima.


Hier heb ik Bikini So Teeny tussen lichtblauwe en lila lakjes gezet, zodat je goed kunt zien hoe bijzonder de kleur is.


Wat een leuk kleurtje voor de lente! Ook de kwaliteit van Essie nagellak staat me erg aan, dus ik zal vaker naar hun kleurtjes gaan kijken. Oei, ik moet stoppen met het kopen van nagellak. Ik zie wel :)
Nagellak van Essie is te koop bij Etos en DA voor €9,99 per stuk.

Welk Essie lakje draag jij deze lente op je nagels?

No Comments Yet, Leave Yours!