vrijdag 7 maart 2014

#7 Stash Flash Friday: Calvin Klein


Deze keer een artikel met een luxe tintje, namelijk een aantal lakken van Calvin Klein. Schrik niet, ik heb ze gewoon bij de Big Bazar gekocht. Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Het mooie van de Big Bazar vind ik altijd dat je hele mooie merken kan krijgen voor een mooie prijs. Niet alleen Calvin Klein is er te vinden, maar ook L'oreál, Essie, MNY, Rimmel, Wet 'n Wild en ga zo nog maar even door. Vaak zijn het producten die slecht zijn verkocht, of producten uit oude collecties, maar dit betekent niet dat er geen pareltjes tussen zitten.


 tutu - hint of pink - red wine

De lakken die ik heb zijn op zich niet erg bijzonder als het om finish of kleur gaat, maar er was helaas niet veel keuze meer. Toch ben ik erg blij met de lakken, want ze drogen erg snel en de kleuren dekken goed bij 2 tot 3 lagen.


Ook het kwastje is erg fijn, netjes afgesneden en mooi lang. Vooral dat laatste vind ik belangrijk, want de vierkante dop ligt niet extreem lekker in de hand.



Tutu  is een kleur die op het eerste gezicht zwart met glitters lijkt te zijn, maar bij de eerste laag is goed te zien dat het eigenlijk heel erg donkerbruin is. De glitters zijn zilver en komen op de nagels helaas minder over dan in het potje. Het is wel heel subtiel, maar niet wat ik had verwacht.



Dat roze DE kleur is in mijn stash was al bekend en Hint of Pink is daar dan ook weer een perfect voorbeeld van. Deze zachte roze kleur neigt naar oud roze, maar is toch iets schattiger dan dat. Ik krijg altijd trek in zuurtjes als ik deze kleur op heb, zo roze dat ze zijn.



Deze kersenrode kleur draagt de naam Red Wine en is echt de perfecte, klassieke, rode kleur voor op de nagels. Hij glanst erg mooi en vooral in de zon is het echt een pareltje. Pas wel op dat je een basecoat gebruikt, want de kleur trekt erg snel in de nagels, dit merkte ik al tijdens het swatchen, dus moet je bedenken hoe het is als je de lak wel laat zitten.

Ik ben erg blij met deze lakken. Zoals ik al vermeldde zijn ze te koop bij de Big Bazar, dit voor €3,99. Deze prijs geldt voor alle Calvin Klein producten. Ik heb ook een oogschaduw van Calvin Klein daar vandaan gehaald, 106: Deep Brown, en dat is ook zeker een aanrader. Mooie pigmentatie en blijft de hele dag goed zitten. 

Wat zijn jou favoriete producten van de Big Bazar?




2 opmerkingen: