donderdag 6 februari 2014

TAG: Liebster Award

Wellicht heb je het concept al eerder voorbij zien komen, de Liebster award. Deze award maakt het mogelijk om anderen kennis te laten maken met een aantal van je favoriete bloggers, een hele leuke award! Ik ben getagd door Naomi, van Life as myself. Echt duizendmaal dank daarvoor! Ik beantwoord haar vragen en tag een aantal van mijn favoriete bloggers, misschien sta jij er wel tussen?

Ik wil eerst even zeggen dat ik het echt heel leuk vind dat ik getagd ben, neem daarom ook zeker een kijkje op de blog van Naomi, want zij heeft dit mogelijk gemaakt. Als ik je niet tag, betekent dat niet dat je geen favoriet bent of dat ik je blog niet leuk vind, ik volg rond de 100 bloggers en om iedereen te taggen valt helaas buiten de regels. Ook hoop ik dat jullie door deze vragen mij iets beter leren kennen, ik heb nog geen persoonlijk artikel geplaatst en hoop hiermee verandering te brengen.

1. Wat is je favoriete herinnering?
Hmm.. zoveel herinneringen! Ik durf niet te zeggen wat mijn favoriet is, maar een groot hoogtepunt is toch wel de vakantie naar Terschelling met 5 van m'n vriendinnen. We zijn allemaal dol op feesten en daar hebben we dat volop kunnen doen. Ook de keren dat ik met ze naar een festival of concert ben geweest zijn heel mooi, elke keer geniet ik weer opnieuw. SlamFM Q-day, Zandstock en een aantal andere lokale festivals heb ik allemaal meegemaakt vorig jaar en het was echt geweldig. Qua concerten was vooral het concert van Justin Bieber een groot spektakel. Grote zaal, grote show, echt heel erg leuk.



2. Wie zou de hoofdrol moeten spelen in de film over jouw leven?
Jennifer Lawrence, without a doubt. Ik lijkt niet op haar, maar qua karakter kan ik me wel vergelijken met haar. Ze kan heel serieus zijn, maar ook heerlijk droog uit de hoek komen. Verder vind ik haar gewoon een geweldige actrice.

3. Wat vind je echt niet lekker?

Hier hoef ik niet lang over na te denken, alles met kaneel vind ik echt heel erg vies en ook asperges en andijvie krijg ik niet door m'n keel. Verder zijn er wel etenswaren die ik niet lekker vind, maar die kan ik gewoon eten.

4. Hoe verzorg je je huid?
Op nummer een staat voor mij reinigen van m'n gezicht. Elke avond zorg ik ervoor dat heel m'n gezicht gereinigd en verzorgd word. Reinigen doe ik met olie-pads of reinigingsdoekjes. Vervolgens breng ik een nachtcrème van Kruidvat aan over m'n hele gezicht. Ook gebruik ik 3 keer in de week een masker en poriën strips. Voor m'n lichaam gebruik ik een aantal keer in de week een body lotion.

5. Wat is je favoriete seizoen?
De lente, zeker weten. Het is dan gewoon precies goed weer en de lucht is altijd supermooi als de zon onder gaat. Ik houd van het weer waarbij je net aan een vestje kan dragen, maar het soms ook iets warmer is en je gewoon lekker in een topje kan rondlopen. Het is vaak zonnig, maar met een frisse wind, echt prachtig.


6. Slaap je nog met een knuffel?
Het in de hand houden van een knuffel tijdens het slapen ben ik al een beetje voorbij, maar ik heb wel een aantal knuffels aan m'n voeteneinde staan. Ik heb lange tijd in het ziekenhuis gelegen en de meeste knuffels heb ik daar gekregen en die staan er ook nog. Ook ligt er een grote, fluffy olifant, die is zo schattig!

7. Kun je een instrument bespelen?
Nee, helaas, verder dan vader Jacob en Mieke heeft een lammetje op de piano of keyboard kom ik niet. Ik heb een tijdje geprobeerd gitaar te spelen en ook een keyboard heb ik in huis, maar ik heb nooit genoeg motivatie gehad om er ook werkelijk mee door te gaan.

8. Wie whatsapp je het eerst als je wakker wordt.
Een vriendin van mij waarmee ik altijd fiets naar school. Via whatsapp kan ik haar het makkelijkste bereiken en het is voor haar ook wel fijn om te weten dat ze niet alleen hoeft te fietsen.

9. Waarom is jouw blog de allerbeste?
Lastige vraag, waar ik dan ook een beetje vanaf ga wijken. Ik vind mijn blog namelijk niet de allerbeste, er zijn veel betere en meer ervaren bloggers. Wel denk ik dat mijn visie, van wat ik wil met mijn blog, duidelijk is. Ik wil graag bloggen over dingen die ik leuk vind en dingen die ik zelf interessant zou vinden. Ook vind ik het leuk als ik tips of reacties krijg over mijn artikelen zodat ik daarvan kan leren en op die manier kan groeien. Feedback is voor mij erg belangrijk, want hoe leuk ik het zelf ook vind, voor een ander kan dat heel anders over komen.

10. Wat is je lievelingsdier?
Heel erg makkelijk, een kat. Zelf hebben wij er 4 en het zijn echt de meest schattige wezens ooit. Lekker spellen, rennen, slapen, eten, kroelen, spinnen, miauwen, ze zijn gewoon zo schattig.

Beertje

Lion Queen

Bliksem & Prince

Beertje en Lion Queen zijn zusjes van elkaar en Bliksem en Prince zijn zus en broer. Ze hadden nog een broertje Sunshine, maar die is helaas na een week al overleden. Bliksem en Prince komen uit een nestje van Lion Queen, wat Beertje weer hun tante maakt, volg je het nog?

11. Van welke zoetigheid kun je niet afblijven?
Hmm.. dit is een hele moeilijke, ik heb namelijk periodes waarin ik een bepaald soort zoetigheid erg veel eet en na een maand stap ik weer over naar iets anders. Momenteel ben ik verslaafd aan zachte spek met een laagje chocola er overheen. Ook de yoghurtgums van Katja kan ik niet laten liggen, heerlijk al die smaken.

Dit waren mijn vragen en antwoorden, ik hoop dat je het leuk vond om weer iets meer over mij te weten!
Zoals de regels betaamd zal ik hieronder mijn nominaties bekendmaken. Neem ook een kijkje op de blogs van die meiden, misschien vind je er zelf wel een nieuwe favoriet bij?

Mijn nominaties:
* Beauty is a party
* Live Life with Beauty
* Oh, oh make-up!
* DramaQueen922
* Beauty Parisienne
* Judith blogt solo
* Random Rockers
* Beauty Weetje Watjes
* BeautyLook by Kaylee

Mijn vragen:
1. Waarom ben je begonnen met bloggen?
2. Als er een merk was dat jou je hele leven zou sponsoren, welk merk zou dat dan zijn?
3. Aan welke app ben je op dit moment het meest verslaafd?
4. Wat maakt jouw blog, jouw blog, wat maakt het bijzonder?
5. Wat is je grootste verslaving?
6. Welke artiest zou je graag weer tot leven willen brengen en waarom?
7. Wat is je favoriete tv-programma?
8. Heb jij guilty pleasures en zo ja, wat dan?
9. Wat zijn je 3 beste karaktereigenschappen?
10. Wat is je favoriete quote?
11. Wie is jouw droomman of droomvrouw?

De regels van deze tag:
* Nomineer zelf 9 blogs die minder dan 200 followers hebben.
* Je moet de link naar de blog die je getagd heeft in het artikel zetten.
* Beantwoord de vragen die jouw gesteld zijn.
* Verzin 11 originele vragen.

Staat je blog er niet bij? Niet getreurd! Op deze pagina mag je gewoon reclame maken voor je blog, grijp je kans!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je nominatie: wat leuk om je antwoorden te lezen! Wat lief dat je mij hebt genomineerd. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige foto's! En bedankt voor de nominatie :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk dat je me hebt genomineerd!:) Ik had eerder nog nooit van deze tag gehoord.
    Dinsdag komt mijn Liebster Award blogpost online.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel dat je mij hebt genomineerd! <3 Dinsdag komen jou vragen online op mijn blog. www.beautylookbykaylee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen