zaterdag 1 februari 2014

Stash Show Sunday #3 Sleek lipstick in Papaya Punch


Vandaag review ik op Stash Show Sunday een lipstick voor jullie. Het is een matte lipstick maar een knaller! Oranje boven zullen we maar zeggen.


De lipstick is van het merk Sleek en heet Papaya Punch. Ik denk dat we allemaal wel kunnen zien waarom de lipstick deze naam gekregen heeft. De kleur is namelijk net als die van de vrucht papaya: heel fel en oranje! Toen ik 'm bestelde op de site van MissLipgloss verwachtte ik niet dat hij zo fel zou zijn, maar matt doet het bij mij altijd goed.


De verpakking vind ik erg origineel en mooi. Origineel omdat je bijna geen ovale lipstickverpakkingen ziet en mooi door de matte huls met het logo. Wat ook opvalt, is dat de stick erg klein, of kort, is. Maar vergeleken een lipstick van Catrice verschilt het aantal gram van het product zelf maar 0,2.


Pigment! Ik was na deze swatch nog nieuwsgieriger naar het resultaat op de lippen.


Zoals je hier ziet trekt de kleur wel een beetje in de lijntjes waardoor velletjes goed te zien zijn. Als je lippen wat minder droog zijn dan de mijne, zal het er van dichtbij iets beter uit zien. Gelukkig droogt deze matte stick je lippen helemaal niet uit. Na het verwijderen voelden mijn lippen nog helemaal fris en gehydrateerd. Dit is ook wat deze verpakking van Sleek belooft.


Sleek belooft een hydraterende, goed gepigmenteerde lipstick die de lippen niet uitdroogt en ik kan zeggen dat ze hun beloftes met dit product volledig na zijn gekomen.


Maar dik smeren met deze lipstick is helemaal niet erg en het effect vind ik echt heel mooi. Ik ben heel enthousiast over deze kleur en ben erg blij met de aankoop! Ook blijft-ie erg lang zitten, misschien wel zes uur. 


Ik ga zeker overwegen nog meer kleuren van de matte lijn van Sleek te bestellen. Na ook ervaring te hebben met de oogschaduw palettes van het merk heb ik ook wel veel vertrouwen gekregen in hun producten.

Heb ik jou overtuigd met deze review?

No Comments Yet, Leave Yours!