zaterdag 1 februari 2014

Sleek: i-Divine Aqua Collection Lagoon Palette


Een palette dat echt al eeuwig op mijn verlanglijstje stond is het Sleek i-Divine Lagoon palette uit de Aqua Collection. Toen ik eindelijk de kans had om het palette te kopen, greep ik die dan ook meteen aan. En oh oh, wat ben ik blij met het palette! Ik deel dit dan ook graag met jullie.




Voordat ik het palette kocht, had ik al erg veel gehoord over Sleek palettes. De pigmentatie die zo goed was, de mooie kleuren en finishes, ik wilde natuurlijk zien of dit ook echt zo was. De reden dat ik koos voor dit palette waren voor mij de kleuren, ik houd van felle kleuren en pastelkleuren en dat was precies wat er in dit palette te vinden is. Toen ik het palette binnen kreeg kon ik dan ook niet wachten om de kleuren in het echt te bekijken en ze waren nog veel mooier dan hoe ze over kwamen via afbeeldingen.

bovenste rij: Sassea - Deep Water - Reflection - Emerald - Oyster - Black Pearl
onderste rij: Pink Jewel - Sand Dollar - Underworld - Sea Shell - Night Sky - Ariel



Het palette beschikt over 12 oogschaduws met daarbij 4 met een matte finish en 8 die glanzend zijn. Het overgrote deel van de kleuren is vrolijk en kleurrijk.

 
Sassea - Deep Water - Reflection - Emerald - Oyster - Black Pearl
bovenste foto: zonder flits - onderste foto: met flits

Bij het swatchen van de bovenste rij raakte ik een heel klein beetje bedroefd. De pigmentatie is goed, maar niet wat ik er van verwacht had. De kleuren: Reflection, Emerald en Oyster vallen bijna weg. Toch was er hoop, want Sassea (geweldige naam!) was wel erg mooi en ook de matte Deep Water en Black Pearl beloofden veel goeds.


Pink Jewel - Sand Dollar - Underworld - Sea Shell - Night Sky - Ariel
bovenste foto: zonder flits - onderste foto: met flits

Wauw, dit is waarop ik hoopte! De kleuren geven een prachtige pigmentatie en met name Sea Shell springt er uit. Ook ben ik erg blij met de rode, matte Ariel, een prachtige kleur! De bovenste rij van het palette leek de start van een miskoop, maar gelukkig maakte deze tweede rij dat helemaal goed.

Ik wilde meteen een look maken met de kleuren, dus dat deed ik. Ik heb wel voor een zomerse look gekozen, maar dat kan ook bijna niet anders met dit palette. Ik heb geen matte kleuren gebruikt in de look.



Na de oogschaduwbasis aan te hebben gebracht, heb ik Oyster aangebracht over het het gehele ooglid. Vervolgens ben ik aan de binnenkant begonnen met het aanbrengen van Pink Jewel en heb ik deze over laten lopen in Sand Dollar tot aan de buitenkant van het ooglid. In m'n crease heb ik Underworld gebruikt om de look tot een geheel te maken. Even blenden en klaar!

Al met al ben ik echt heel erg blij met het palette. Mooie kleuren, goede pigmentatie en prachtige finishes. De textuur is goed, korrelt niet en veroorzaakt weinig fall out.

Het palette heb ik gekocht bij Boozyshop voor €8,49, dat was toen een actie. De normale prijs is alsnog heel erg mooi, namelijk €9,99. Ik heb erg goede ervaringen met Boozyshop, je kan er makkelijk bestellen en je hebt je bestelling binnen 2-3 werkdagen in huis.

Wat vind jij van dit Sleek palette? Heb je zelf ook producten van Sleek?

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren, vooral de onderste rij! Ik heb de Sleek Bad Girl palette, en de Pixie Pink blush. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren, zitten wel wat heftige kleurtjes tussen, vooral die blauwe.

    BeantwoordenVerwijderen