woensdag 12 februari 2014

*SALE* China Glaze


Gister kreeg ik een pakketje binnen van m'n favoriete webshop, Boozyshop. Ik had nagelwieltjes besteld en nog een aantal producten van o.a. China Glaze en Konad. Ik had nog nooit eerder producten van China Glaze gebruikt en was dan ook heel erg benieuwd!

Van Konad had ik een stempelset gekocht en van China Glaze 4 lakken. Het stempelsetje van Konad daar komt later deze week een review van, want ik wil eerst graag de producten van China Glaze laten zien. 3 lakken komen uit de Happy HoliGlaze collectie en een lakje komt uit de Textured-lijn.

v.l.n.r. Your Present Required - Bells Will Be Blinging - Be Merry, Be Bright - Toe-Tally Textured

Glitter en textured, mijn favorieten als het om nagellak gaat. Op het eerste gezicht zien de lakken er goed uit. De oranje kleur is PRECIES waar ik nog naar op zoek was, alleen nergens kon ik een felle, dekkende oranje kleur vinden. De glitters zien er ook prachtig uit, nu maar hopen dat ze dat ook op de nagels kunnen waarmaken. Het enige dat een beetje jammer is, is de scheve dop bij 'Bells Will Be Blinging'. Ik krijg hem er ook echt niet anders op, dus waarschijnlijk zit er binnenin iets niet goed vast. Gelukkig zit de dop niet zo scheef dat de lak zou uitdrogen, dus toch een geluk bij een ongeluk.



 Your Present Required

Glitters in alle kleuren van de regenboog, dat is het sterkste punt van deze nagellak. Paars, blauw, wit, goud, oranje, zilver, alle kleuren, soorten en maten zijn te vinden. De glitters komen dan ook in grote getalen op je nagels terecht en komen erg mooi over.



Bells Will Be Blinging

Oh yes, they will be blinging! Deze lak is nu al m'n favoriet. Ik heb een basislak gebruikt, maar eigenlijk was dat helemaal niet nodig geweest. Door de kleine blauwe/zilveren glitters en sliertjes kan je na 2/3 lagen al een dekkende nagel creëren. Geen liquid sand effect, maar wel een glitterbom!



Be Merry, Be Bright

Twee kleuren en twee maten glitters. Rood en blauw, groot en klein. Dit is misschien wel de kracht van deze lak, want op de nagels komt hij werkelijk prachtig over. Ik gebruikte en witte basislaag om het effect goed over te brengen. De glitters dekken ook redelijk, maar niet goed genoeg om met 3 lagen heel je nagel te bedekken.




Toe-Tally Textured

Haha, hele leuke naam China Glaze. Terecht ook, want qua textuur doet deze lak echt z'n eer aan. Het is misschien een zomerse lak, maar ik was al zo lang op zoek naar een goed dekkende oranje kleur dat ik deze toch een kans gaf. En ik ben er blij mee! De lak dekt en de textuur is een leuk extraatje. Door de textuur droogt de nagellak ook sneller en dat is altijd mooi mee genomen.

Ik ben erg blij met de lakken van China Glaze en m'n eerste indruk is dan ook heel goed. Wat nog mooier is, is dat ze bij Boozyshop in de sale zijn, waardoor ik nog maar €2,98 betaalde per lakje i.p.v. €5,95. 

Ben jij al bekend met dit merk? Of ben je van plan er iets van te bestellen?






5 opmerkingen:

  1. Ik ben ook een grote china glaze fan, al heb ik er maar drie lakjes van. Ze zijn heerlijk om te gebruiken. Ook jouw gekozen kleurtjes mogen er wezen!
    Ps. Er is momenteel een winactie op mijn site. Doe je ook mee? ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie lakken. Erg mooi. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waw, prachtige lakjes. De oranje is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen