woensdag 19 februari 2014

Review: Catrice Ultimate Colour lipstick Berry Bradshaw


Je ziet het op de eerste foto al; thuis, nadat ik hem kocht, kwam ik erachter dat de nieuwe lipstick van Catrice te ver in de dop was gedraaid en dat de punt dus totaal verpest was. Ik kan daar toch zo pissig om worden. Toch ga ik deze review schrijven, want het kapotte puntje is maar een klein detail en dit mag de pret voor dit prachtige product niet bederven.


Berry Bradshaw (340) is een lipstick die nieuw is toegevoegd aan het assortiment. Zoals jullie weten is Catrice namelijk weer een voorjaarsvernieuwing ondergaan. Al een tijdje was ik op zoek naar een donkerpaarse, maar toch ook richting bordeaux lipstick met een goed pigment. Daarom keek ik of dit wat voor me was.


Het is precies de kleur die ik zoek! Er komt veel kleur van de lipstick af, maar tot nu toe is dat bij al mijn lipsticks van Catrice geen probleem.


Als je heel goed kijkt, kun je kleine glittertjes spotten en ik vind dat dit de lipstick nog wat spannender maakt. Een pluspunt! De kleur neigt op mijn lippen toch ook wel iets naar donkerroze, maar ik vind 'm zeker weten prachtig. Door de kapotte punt van de lipstick was het wel iets moeilijker om deze aan te brengen, maar door de randjes wat netter te maken is het me toch aardig gelukt, al zeg ik het zelf. 



De lipstick blijft, net zoals de hele lijn van Catrice eigenlijk, een normale tijd zitten. Ongeveer rond de 4 uur. Ik ben erg blij met mijn aankoop. Het is geen lipstick die ik dagelijks zal dragen, maar deze kleur ontbrak nog in mijn stash. Zoals ik al zei, is dit een nieuwe lipstick in het assortiment. Daarnaast zijn er nog vier kleuren aan de Ultimate Colour lijn toegevoegd. 

Een laatste foto om het er nog maar even in te wrijven, haha!

Welke nieuwe Catrice lipstick koop jij als eerste?

No Comments Yet, Leave Yours!