maandag 24 februari 2014

*NEW* nagellak Essence


Vandaag ging ik eindelijk weer shoppen (vandaar het late bericht) en dat was nodig ook, de afgelopen weken zijn we namelijk helemaal warm gemaakt voor de nieuwe voorjaarsproducten van o.a. Essence en Catrice en het was dus tijd om wat in te slaan!

182 hello rosy - 171 galatic glam

Al eerder liet ik een aantal nieuwe Essence toppers zien uit de voorjaarslijn waar ik erg enthousiast over was. Ik had toen nog niet naar het nagellakvak gekeken, maar daar werd ik iets minder vrolijk van. Dat het een vernieuwing was ondergaan kon ik zien, maar de kleuren vielen erg tegen. Totaal geen originaliteit en eigenlijk allemaal standaard kleuren. Toch nam ik deze twee lakken mee, omdat ze wel iets extra's hadden.




Ik ben fan van liquid sand lakken en was dan ook blij dat er voor de oude een aantal nieuwe in de plaats kwamen. Hello Rosy is er hier eentje van en ondanks dat de kleur mij niet echt aan sprak moest ik hem meenemen. De lak heeft een oudroze kleur als basis met daar doorheen zilveren en rode glitters. In vergelijking met de andere liquid sand lakken van Essence oogt deze lak wateriger, maar dit is niet te merken bij het aanbrengen.




Holografisch wil ik deze lak niet noemen, maar dat het aardig in de buurt komt is te zien! Galatic Glam bevat zoveel glitters dat je nagels er echt uitspatten. De lak is turquoise, wat ik een erg mooie kleur vind. De glitters die erin zitten zijn goud en de combinatie met turquoise maakt de lak alleen nog maar mooier.

Ik ben, ondanks dat de overige lakken tegenvielen, heel erg tevreden met mijn aankopen. Ik kocht de lakken bij Kruidvat, maar ze zijn bij meerdere drogisterijen te verkrijgen. De nagellak kost €1,69 per stuk.

Heb jij al nieuwe lakken van Essence aangeschaft? Wat vond je daarvan?

2 opmerkingen: