zaterdag 15 februari 2014

*NEW* Essence special effect topper


Hoera, daar zijn ze eindelijk! De nieuwe producten van Essence liggen in de schappen en ik ben erg blij met de vernieuwing. Mijn eerste koopjes waren deze special effect toppers en ik ben er echt heel erg blij mee.

 v.l.n.r. 21 get the party started - 22 black dress and white tie - 23 million dollar baby

Opnieuw een aantal glitters. Wat mij het meeste opviel was dat 'black dress and white tie' echt heel erg lijkt op de L'Oréal confetti! Ik ben erg benieuwd of dit een goedkope dupe kan zijn, dat zou erg leuk zijn.



21 get the party started

Een hele schattige glitter met paarse, zilveren en champagne kleuren. Niet erg bijzonder, maar wel een leuke toevoeging op de nagels. Glitters zijn nooit verkeerd.



22 black dress and white tie

Wauw, wat een pareltje! Misschien dat ik hem nog wel mooier vind dan de L'Oréal confetti. De lak bestaat uit grote zwarte en witte confetti in combinatie met kleine zilveren glitters. Dit geeft toch nog even dat extra effect.



23 million dollar baby

Wow, wat een geweldige glitters! De glitters komen door de basislak echt perfect uit, ze lijken wit, maar reflecteren echt super goed waardoor dit effect ontstaat. Hieronder heb ik het dan ook met een andere lak geprobeerd.


23 million dollar baby

Nou, deze glitters lijken alles wel te kunnen. Door de reflecterende deeltjes komt op iedere basislak het effect anders terecht, hier is het heel licht, op de andere was het heel erg fel. Prachtige lak, zeker mijn nieuwe favoriet!

v.l.n.r 23 million dollar baby - 22 black dress and white tie - 21 get the party started



Stuk voor stuk weer prachtige lakken, dat heeft Essence echt weer super gedaan. Wat helemaal mooi is, is de prijs, voor maar €1,79 zijn deze lakken te koop en ondanks dat we de oude special effect toppers misschien een beetje missen, zijn dit wel geweldig nieuwe aanwinsten. Essence is o.a. te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Wat vind jij van de nieuwe special effect toppers? Heb je er zelf al een aantal aangeschaft?

6 opmerkingen: