dinsdag 18 februari 2014

Konad: stamping set


Stempelen met nagellak, het wordt steeds populairder, maar ik kan het niet. Tenminste, dat dacht ik, totdat ik bij Boozyshop, zoals ik in dit bericht al meldde, dit stempelsetje van Konad bestelde en het uit ging proberen. Konad staat voorop als het gaat om stempelen en het werd snel duidelijk waarom dit het geval was.


Op de achterkant staat een erg handige omschrijving met informatie over hoe je het beste kan stempelen. Zeker handig voor als je nog niet eerder met stempelsets hebt gewerkt.


Dit is even ter vergelijking met een stempelset van Essence. De schraper van Konad is aannemelijk groter (evenals het stempelkussen) en dus makkelijk vast te houden. Ook heeft het Konad setje een dubbel stempelkussen, groot en klein, terwijl Essence er maar eentje heeft. Ook is het kussen van Essence veel minder verend.


Aangezien ik alleen een aantal Essence plates heb, ging ik hiermee aan de slag om te stempelen. Met de Essence stempelset lukte het niet, maar met de Konad set gelukkig wel!


Yes! Het is gelukt! Nu is het patroon wat klein voor m'n nagel, maar het werkt wel. Eindelijk geen gedoe meer met stempelsetjes die niet werken, ik ben meteen om met deze Konad set.


Oefenen moet ik wel even, maar dat het stempelen de goede kant op gaat kan je hier wel zien. Ik heb trouwens ook gewone nagellak gebruikt, dit werkt ook gewoon en je hebt dus geen speciale stempellak nodig.

Voor de stempelset met schraper en dubbel stempelkussen betaalde ik €7,95. Ik kocht het bij Boozyshop, wat nu ondertussen wel m'n favoriete webshop genoemd kan worden. Ze hebben een snelle levering en als je de facebook-pagina van Boozyshop liked krijg je een leuk cadeautje bij je bestelling.

Wat vind jij van de nieuwe stempel-rage? Leuk, of toch niet zo?

2 opmerkingen: