woensdag 26 februari 2014

Action: Sieraden shoplog (+ nieuwe lay-out)


Maandag was ik bij de Action en daar ging ik los hoor, aangekomen bij de sieraden ging het helemaal mis. Gelukkig kost het niets en nam ik daarom toch behoorlijk wat mee.

Is het je trouwens al opgevallen dat mijn lay-out veranderd is? Ik vond het vorige erg schreeuwerig en ik hoop dat het nu rustiger overkomt. Ook heb ik m'n rechterbalk veranderd, je kan nu alles netjes opzoeken of terugvinden en ook al mijn social media is er te vinden (ik volg terug!). Ik hoor graag wat jullie er van vinden en tips zijn natuurlijk altijd welkom!


Nu verder naar de sieraden. Ik kocht verschillende armbanden, twee kettingen en een ring. Het is niet zo dat ik het nodig had, maar voor de prijzen kon ik het niet laten liggen.


Als eerste 3 setjes met Ibiza armbanden (€0,79 per stuk). Ibiza armbanden kan je combineren, maar ook los van elkaar dragen.




Hele leuke setjes! Vooral die met de vleugel vind ik erg leuk. Dat was ook het eerste setje dat ik besloot mee te nemen, ik was al langer op zoek naar een armbandje met een vleugel en nu vond ik hem eindelijk voor een mooie prijs. Ook de andere setjes vind ik erg leuk, vooral de combinatie van een teken/figuur met kralen vind ik bijzonder. Wat wel op viel is dat in ieder setje een gouden armbandje met ringen zat, je zou dus eventueel een van die armbandjes aan een vriendin kunnen geven.


Brazil armbanden zien we ook steeds vaker. Een grote armband, bestaande uit verschillende kleine armbanden die samen gedragen worden. Deze armband kostte €2,99.



De kleuren van de armband zijn perfect gecombineerd en de verschillende groottes passen ook goed samen. Het maakt de armband meteen wel heel erg groot, maar dat is het enige. De sluiting van de armband is super, een magneetsluiting die goed blijft zitten en dus een makkelijke armband om om te doen. Geen gestuntel met een sluiting, gewoon een magneet.




Ahw, wat een schattig strikje! En dat voor maar €0,79! Ik kon geen zilveren vinden, dus ik nam de gouden mee. Er was ook nog een rosé gouden versie van het strikje, maar die kleur draag ik niet zo vaak en dus nam ik deze mee. De ring is verstelbaar, wat ideaal is natuurlijk.




Tot slot nog twee halskettingen. Eentje met een uil (€1,49) en eentje met het handje van Fatima (€0,99). Vooral de laatste vond ik erg mooi. Het handje van Fatima staat namelijk voor geluk, steun, geduld en trouw. De betekenis er achter maakte het voor mij een extra reden om het te kopen. De uil kocht ik omdat ik al heel lang op zoek was naar een grote, zilveren uil (ik heb al een gouden) die ik kon dragen bij donkere kleding. Nu heb ik hem gevonden en kan ik dat ook weer afstrepen van m'n verlanglijstje!

Ik ben fan van de sieraden, ik heb vaker sieraden gekocht bij de Action en was daar ook erg tevreden over. Zeker een aanrader!

Wat vind jij van de sieraden? Heb je ook al eerder sieraden van Action gekocht?


6 opmerkingen: