dinsdag 14 januari 2014

Sleek palette Vintage Romance


Dit is mijn tweede palette van Sleek. Het is het Vintage Romance palette. Ik was zo enthousiast deze te bestellen en ben dan ook erg enthousiast een review erover te schrijven. Ook heb ik een look gemaakt! Kijk als je benieuwd bent dus vooral snel verder. 



Ik vind de namen van dit palette bijzonder leuk bedacht. Zoals je ziet zijn deze gebaseerd op namen van, naar mijn mening, romantische plaatsen en de kleuren vind ik ook erg romantisch.





Hier zie je de kleuren van dichtbij. Het palette bevat twee matte kleuren (Prague en Venice), een paar kleuren met een aantal glitters en een paar totaal glanzende kleuren. Wel is naar mijn mening de bruine kleur Propose in Prague een beetje misplaatst in dit palette. Ik vind 'm niet erg matchen met de rest.




Het pigment is, zoals we gewend zijn van Sleek, helemaal uitstekend. Dit vraagt om een ooglook!




Voor deze ooglook gebruikte ik Meet in Madrid in de binnenste ooghoek, Love in London in de buitenste ooghoek door naar de crease, Honeymoon in Hollywood in de crease en Bliss in Barcelona op het bewegende ooglid. 


Wat vind ik dit palette fantastisch! Het is vooral geschikt voor wat donkerdere en misschien meer feestelijke of dramatische looks, maar de kleuren kun je ook apart gebruiken en combineren met wat lichtere oogschaduws. Ik kocht het palette online voor €9,45 in de shop van Misslipgloss

Wat is jouw favoriete palette van Sleek?

No Comments Yet, Leave Yours!