dinsdag 28 januari 2014

Review: P2 Sand Style polish


Ik denk dat ik vandaag de meeste lezers ga plagen met deze nagellak. Ze zijn namelijk niet verkrijgbaar in Nederlandse winkels. Maar misschien kan ik je met een review overhalen ze op internet te bestellen of af te reizen naar ons buurland.

110 Classy

Hier zie je meteen de eerste swatch. Het is natuurlijk erg duidelijk dat dit weer lakken met een liquid sand effect zijn. Inmiddels is wel duidelijk hoe gek ik daar op ben. Classy is een donkergrijze lak met verschillende kleuren glitters. De meest duidelijke kleuren zijn oranje en blauw, maar als de de lak in kunstmatig licht ziet, kun je nog veel meer kleuren zien. Dit is daarentegen moeilijk te fotograferen. Op de foto heb ik twee lagen op en dat ik bij al deze sand lakjes perfect. 


Op deze foto kun je goed zien dat de kleur van deze lak erg veelzijdig is. Is het nou groen of blauw?

090 Opulent

Opulent is in het eerste opzicht een zwarte/donkergroene lak met groene glitters. Maar toen ik een dag na het lakken naar mijn nagels keek en deze foto maakte was ik erg in de war toen ik zag dat de glitters nu blauw waren. Of lijkt het maar zo? 
Wat ik dus zeker kan zeggen is dat deze lak heel bijzonder is. En hartstikke mooi! Ook hier zie je twee lagen. De lakjes blijven erg lang zitten, wat ik eigenlijk vaak zie bij liquid sand. Het effect blijft ook nog erg lang mooi. Zeker zo'n vijf dagen. 


Deze lakjes kreeg ik van een vriendin die naar Luxemburg was geweest. Ik weet dat ze € 1,95 per stuk kosten. Er zijn ook nog veel meer andere kleuren verkrijgbaar, zoals goud, paars en rood. Ik kan in ieder geval echt niet wachten om deze zomer naar Duitsland op vakantie te gaan en mijn slag te slaan bij DM drogisterij.

Hoe smoor ben jij op deze nagellak?

No Comments Yet, Leave Yours!