dinsdag 14 januari 2014

GLOSSYBOX december 2013: Precious Christmas


Een glossybox voor kerst? Jazeker! Kerst is dan misschien voorbij, maar deze box kreeg ik afgelopen zaterdag nog even binnen. Ik had vorige maand mezelf een abonnement cadeau gegaan en dit was dan ook een heerlijk achteraf cadeautje voor kerst. Ik wilde deze post dan ook nog even maken om te laten zien wat er in zit en om te laten zien wat voor blogpost je kan verwachten als ik vaker een Glossy Box binnen krijg.




De box is volledig in de stijl van kerst. Een totaal andere uitstraling. Het eerste dat je ziet als je de box openmaakt is een informatiefolder. Hierin worden de producten toegelicht die in de box zitten. Vervolgens zit daaronder een heel schattig papiertje met candy canes en daaronder natuurlijk de producten.

v.l.n.r. Benefit: They're Real Mascara, Emite Make Up: Micronized Eye Shadow, Balance Me: Super Toning Body Wash, Kérastase: samples Bain Volumique Shampoo & Volumique Gel Treatment, Nails Inc. lakje, Christina Aguilera: Unforgettable Body Lotion

Dit is de eerste glossybox die ik heb ontvangen en ik werd er eigenlijk meteen heel erg blij van! Wat een prachtige producten! Ik ben vooral heel blij met de mooie oogschaduw, de nagellak (suprise!) en de body lotion van Christina Aguilera.

Benefit: They're Real Mascara + Emite Make Up: Micronized Eye Shadow

De mascara was iets waar ik erg benieuwd naar was. Mijn wimpers zijn namelijk niet de makkelijkste, ze zijn wel redelijk lang, maar ik heb gewoon heel weinig wimpers, waardoor de mascara (hoe goed deze ook is) niet echt z'n werk kan doen. De oogschaduw is werkelijk prachtig, een lichte kleur die neigt naar een champagnekleur, maar dichter ligt bij wit. Eigenlijk zou je deze oogschaduw makkelijk als highlighter kunnen gebruiken, want hij bevat een mooie shimmer en de kleur is er perfect voor.

De mascara van Benefit belooft volumnieuze, lange wimpers met een mooie krul, zonder de wimpers aan elkaar te laten plakken. Het borsteltje is zo gemaakt dat de mascara makkelijk is aan te brengen.


links: zonder mascara
rechts: Benefit: They're Real Mascara + Emte Make Up: Micronize Eye Shadow

Hmmm.. moeilijk moeilijk, de mascara geeft zeker de seperatie van m'n wimpers, ook lijken ze langer, alleen de krul, die mis ik! Wel moet ik ook zeggen dat de mascara inderdaad erg goed en makkelijk kon worden aangebracht door het borsteltje. Een mooie mascara, maar hij mist voor mij een beetje het 'wauw-effect'.

De oogschaduw daarentegen blijf ik echt prachtig vinden. Je ziet dat hij erg licht is en dus erg geschikt als highlighter, maar ook op het ooglid is hij heel mooi. Het geeft een open blik en je gaat er frisser door uit je ogen kijken.

Het mooie van de oogschaduw is dat je hem droog en vochtig aan kan brengen. Als je hem vochtig aanbrengt lijkt de oogschaduw naar de roze kant te neigen en zo krijgt het een heel ander effect.


boven: met flits, onder: zonder flits
links: droog aangebracht, rechts: vochtig aangebracht

Kérastase: Bain Volumique Shampoo + Volumique Gel Treatment

Deze shampoo en conditioner van Kérastase heb ik nog niet uitgetest, maar ze beloven haar dat dikker lijkt na de behandeling. Het haar krijgt meer volume en kracht en hersteld van binnenuit.

Balance Me: Super Toning Body Wash + Christina Aguilera: Unforgettable Body Lotion

Twee heerlijke producten voor het lichaam. Een body wash en een body lotion.


De producten hebben beide hun eigen werking. De body wash van Balance Me is gecreëerd om de huid te verzachten en verbeteren. De natuurlijke ingrediënten maken deze verzachtende formule mogelijk. De huid wordt gereinigd zonder het verwijderen van natuurlijke olieën. De body wash heeft een sterke lavendelgeur en is in te masseren op je huid. Daarna kan je het afspoelen

Christina Aguilera's body lotion is echt ge-wel-dig! De geur is heerlijk, blijft lang hangen en de body lotion trekt erg snel in. M'n huid wordt er soepeler door en de heerlijke geur die achterblijft is zeker niet onaangenaam.

Nails Inc. London: nail polish Victoria

Het was even goed kijken, maar dit is geen zwarte lak! Victoria is een mooie, donkere, kersenrode kleur, die perfect is voor rond de kerstdagen. Nu zijn deze voorbij, maar dat betekent niet dat de kleur niet net zo prachtig blijft!



En ook de lak nog even in het felle zonlicht, want ondanks dat de winter er is, is het toch wel heerlijk weer de afgelopen weken. Geen sneeuw, af en toe zelfs zon en over de temperatuur morgen we eigenlijk ook niet klagen. In ieder geval, verder naar de nagellak. De lak droogt erg snel en zoals op de tweede foto te zien is kersenrood van kleur. De lak zou erg mooi zijn met gouden of zilveren tips, of wat mooie steentjes. Dat maakt de lak iets minder subtiel, maar wel heel feestelijk.

Al met al ben ik echt heel erg blij met deze box. Ik blijf dan ook nog een tijdje geabonneerd erop, zo is het elke maand alsof je jezelf een cadeautje stuurt. Het mooie ook van de glossybox is dat je erg veel producten krijgt voor weinig. Je raakt zo in contact met wat duurdere merken zonder heel veel geld uit te geven en op deze manier vorm je je eigen mening erover zonder veel te hoeven uitgeven.

De glossybox kost €14,95 per maand (inclusief verzendkosten) en is maandelijks op te zeggen. Je zit dus niet vast aan het abonnement en kan de box ook eenmalig bestellen. Kijk voor meer informatie op de website van Glossybox.

Welke producten lijken jou het fijnste? En zou je zelf ook een keer een Glossybox willen bestellen?

No Comments Yet, Leave Yours!