donderdag 30 januari 2014

GLOSSYBOX januari: Fresh Start


Woohoo, het is weer eind januari en dat betekent een nieuwe Glossybox! Zo leuk om er weer eentje binnen te krijgen en te zien wat er in zit. Ik was dan ook weer zeer benieuwd en heb meteen foto's gemaakt om jullie te laten zien wat ik binnen kreeg.




Het eerste wat mij op viel aan de box was dat de bovenkant aanzienlijk beter over het onderste gedeelte paste, ook de binnenkant (die normaal zwart is) was nu roze en de box zelf had een glans laag i.p.v. een matte buitenkant.

v.l.n.r. Karmameju: Konjac Spong (full size), Benefit: the POREfessional (3 ml), Alessandro: Pro-White Nail Polish (5 ml), Prestiche Soap: Soap bar (full size), Beauty Bird: Fly High Foot Gel (full size)

In eerste instantie keek ik een beetje moeilijk bij de producten die ik zag.. want waar waren ze voor? Vooral de Karmameju Konjac Sponge en de Alessandro Pro-White Nail polish waren producten waarvan ik echt geen idee had waar ze voor konden dienen. Gelukkig heeft Glossybox altijd een folder met een mooie omschrijving in de box en daarop kon ik netjes zien waarvoor alles dient.

v.l.n.r. Karmameju: Konjac Spong (full size), Benefit: the POREfessional (3 ml), Prestiche Soap: Soap bar (full size)

Als eerste 3 huidverzorgingsproducten. De Karmameju Konjac Sponge is bedoeld om de huid te zuiveren, te reinigen en de doorbloeding te stimuleren. De spons is hard, maar om er gebruikt van te kunnen maken moet je hem eerst 5 tot 10 minuten in warm water laten weken. Hierna kan je hem gebruiken om je gezicht en lichaam te reinigen.

De Prestiche Soap lijkt op het eerste gezicht op een normale zeep, maar deze zeep bevat met de hand geselecteerde, natuurlijke ingrediënten die de zeep tot perfectie brengt. Er zitten o.a. dode zee modder en zout in met shea, eucalyptus en een pure mix van heilzame oliën in (kokos en palm-olie). Ook zit er geen alcohol in de zeep, wat zorgt voor minder irritatie voor de huid.

Net als in de vorige box, zat er ook in deze weer een product van Beneftit, the POREfessional. Heerlijke woordspeling en ook een product waarvan ik zeker weet dat ik het ga gebruiken. Dit product minimaliseert de zichtbaarheid van fijne lijntjes en poriën. Het zorgt voor een extreem zachte en gladde huid. De laatste tijd is m'n huid erg onzuiver en ik ga dit product dan ook meteen in gebruik nemen. Benefit vermeldt er ook bij dat je het onder, of zelfs over je make-up heen kan dragen, maar ik denk dat ik het gebruik in combinatie met make-up maar over sla.



Deze Fligh High Foot Gel van Beauty Bird is een product dat ik misschien zelf niet snel zou kopen, maar nu het in de box zit toch zeker ga gebruiken! De substantie is erg jelly en glijdt dan ook zo van m'n hand af, zoals je op de onderste foto ziet, maar het maakt wel de beloften waard! Beauty Bird beweert namelijk dat het zorgt voor verkoeling van je voeten als ze warm, gespannen en vermoeid zijn en ik merkte dit effect ook meteen op m'n handen. De geur is ook sterk aanwezig, een scherpe mintgeur dit ook mee helpt aan het verkoelingsproces.







In eerste instantie dacht ik dat deze Alessandro Pro-White Nail Polish gewoon een extra glans gaf aan je nagels en daarmee zou dienen als top coat. Alleen dit is niet helemaal waar. De nagellak creëert een glanseffect met anti-geel formule. Hierdoor lijken je nagels aanzienlijk witter en bij regelmatig gebruik zullen ze dat ook echt worden. Het verschil kan je goed zien op de foto's, met lak is er duidelijk een witter effect en zijn ook m'n tips veel minder gelig.

Opnieuw een hele leuke Glossybox, met mooie producten. Ook het vernieuwde uiterlijk van de verpakking staat mij erg aan en ik ga deze dan ook zeker bewaren om spullen in op te bergen.

De glossybox kost €14,95 per maand (inclusief verzendkosten) en is maandelijks op te zeggen. Je zit dus niet vast aan het abonnement en kan de box ook eenmalig bestellen. Kijk voor meer informatie op de website van Glossybox.

Wat vind jij van de producten? Zit er iets interessants voor je bij?

2 opmerkingen:

  1. Lijken me leuke producten! Ik ben vooral benieuwd naar de POREfessional. x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij het schrijven van dit artikel had ik het product nog niet gebruikt, maar de afgelopen dagen kan ik niet zonder! Je huid wordt er echt veel gladder door en het lijkt echt alsof m'n poriën verminderen, een aanrader dus :)

      Verwijderen