donderdag 16 januari 2014

Essence: Superheroes


Een nieuw jaar en weer nieuwe limited editions. Deze keer Superheroes van Essence. Een lijn met alles voor nail-art en nagels. Ik werd meteen enthousiast toen ik hem in de schappen zag liggen en heb dan ook behoorlijk wat aangeschaft.

Ik heb veel aangeschaft, maar niet alles. Ben je benieuwd naar alle producten? Dan kan je deze hier bekijken.


Ik wil graag beginnen met de 'extra's' die ik heb gekocht. Dit zijn producten die ik bij een limited edition vaak laat liggen, maar deze vond ik er zo leuk uitzien dat ik ze mee moest nemen.


Links zien we 02 Fantastic Girl (€1,99). Een bakje om 'effect nails' te maken en je nagels te laten glitteren. Er zitten roze, geruiten snippers in die je kan aanbrengen op je nagels voor een mooi effect.


 

Ik had het niet nodig, maar het zag er zo leuk uit dat ik deze nagellakremover (€1,99) wel mee moest nemen. De glitters, de roze verpakking, de letters die er vanaf spatten, dit trok mijn oog. De remover heeft een wat gel-achtige substantie en is erg geschikt om bijv. liquid sand lakken te verwijderen, ik ben er erg tevreden mee.


Als laatste decoratie kocht ik een setje met striping tape (€1,69). Nu vond ik de zilveren tape niet zo bijzonder, maar bij de gouden werd ik wel enthousiast! Er zit een hele mooie overloop in qua kleur en ik ga deze tape dan ook snel gebruiken.

v.l.n.r. 03 Power Girl, 02 The Incredible, 04 Super, Man!, 06 The Awesome

Nagellak! Deze keer allemaal met een ander effect, heel erg leuk gedaan van Essence, top! Ik was heel erg benieuwd naar de lak met thermo-effect, maar helaas was die overal waar ik geweest ben uitverkocht. Toch ben ik heel erg blij met deze lakken, ze zijn allemaal prachtig en hebben mooie effecten.





03 Power Girl, met oil slick effect, is inderdaad een lakje met erg veel power, want afhankelijk van hoe je nagels in het licht zijn, lijkt de lak van kleur te veranderen. Van blauw naar paars en weer andersom. Een leuk effect dat zeker erg speels zal zijn in de zomer met felle zon.



Jullie hadden het waarschijnlijk al door, maar ik ben dol op liquid sand lakken. Ze drogen snel, blijven over het algemeen langer zitten en geven een lekker speels effect op je nagels. 02 The Incredible is een blauw/turquoise kleur. Het liquid sand effect komt erg mooi naar voren en daar ben ik blij mee. Zeker een toegevoegde waarde aan m'n stash.




Holo effect, dat is wat 04 Super, Man! aangeeft, maar het holo effect is niet echt te bekennen? Er zitten wel een aantal grove glitters in die het effect hebben, maar dat is niet te zien als je de lak volledig aanbrengt. Ondanks dat zorgt het wel voor een mooi effect.



En dan als laatste lak zie je hier 06 The Awesome. Een lak die ik ook echt heel awesome vind, dit is m'n favoriet van de 4. Galaxy flakes geeft de verpakking aan en dat is het geval. De grove glitters in combinatie met mooi roze geven een space-effect en Essence heeft zichzelf dan ook weer overtroffen hiermee! Het enige nadeel van dit lakje is dat er na 3 lagen nog steeds wat nagel te zien is.

De nagellak kost €1,99 per potje en is net als de andere producten te vinden in het LE schap van Essence in Kruidvat en Trekpleister. Al met al vind ik het een erg mooie collectie en is het het zeker waard om je stash hiermee te vullen.

Heb jij al iets aangeschaft van de Superheroes collectie?

1 opmerking: