dinsdag 31 december 2013

Pieces: nagellak


Ik was laatst in een Intercity outletstore waar ik voor een zeer klein prijsje deze lakken tegenkwam. Ik nam ze dan ook meteen mee! Mooie kleuren, en nog zeer geschikt ook voor de winter.





v.l.n.r Lilac Rose, Midnight Blue, Dark Coral, Sailor Blue

Ondanks de wat simpele namen, zijn dit natuurlijk wel prachtige lakken. Hieronder de foto's, waarbij ik op m'n nagels 2 lagen heb aangebracht, tenzij anders staat aangegeven. 


Lilac Rose is zoals de naam al zegt een lila-roze kleur. Een wat donkere tint roze, die hem daarmee meteen erg geschikt maakt voor de winter als je toch van een kleurtje houdt. Van alle lakken is dit zeker mijn favoriet, hij dekte eigenlijk al geweldig na één laag, maar voor het effect deed ik er toch twee.


Midnight Blue is een donkerblauwe kleur, die inderdaad neigt naar nachtblauw. Ook deze lak dekte in één laag en hierbij heb ik dat ook zo gelaten. Een hele mooie lak, die zeker met een glitter er overheen mooi tot z'n recht komt.


Dark Coral, pretty, pretty, pretty! Een supermooie donker koraalrode lak. Helaas is de dekking na twee lagen niet zo goed en op deze foto draag ik dan ook drie laagjes. Ondanks dat is het een supermooie lak en die derde laag nemen we dan ook voor lief.


Sailor Blue komt iets feller over op de foto dan deze in werkelijkheid is, maar is ondanks dat echt een prachtige lak. Het blauw is geeft een leuke wending aan elke outfit en laten je nagels knallen!

De Pieces lakken heb ik gekocht bij een outletstore van Intercity. Intercity is een winkel waarbij ze verschillende bekende merken verkopen, waaronder: Pieces, Vero Moda, Only, EDC, etc.
Zover ik weet is de Intercity een winkel die niet overal te vinden is en al helemaal niet een outletstore hiervan. Toch is het goed mogelijk dat deze Pieces lakken ook gewoon in de winkels van Pieces te vinden zijn.

Ik betaalde voor de lakken €1,- per stuk en dat is echt een koopje. Nu durf ik niet te zeggen hoe duur de lakken normaal zijn, maar het verschil in prijs zal vast niet ver uit elkaar liggen.

Wat vind jij van deze lakken? Zou je ze ook in de winter dragen?

No Comments Yet, Leave Yours!