donderdag 13 juni 2013

Mijn geurkaarsen #2



Het tweede deel van mijn geurkaarsenverzameling. Het erge is dat ik er nu nog meer bij heb gekocht. Maar omdat ik er ook een paar heb opgemaakt, vind ik dat het wel weer kan. Blijf vooral lezen als je net zoveel van geurkaarsen houdt als ik.



Deze kaars heb ik gekocht bij de Xenos en was €2,99. Het doosje erbij vind ik erg leuk en er staat op dat-ie handgemaakt in in Sjanghai. Ik kan niet erg goed beschrijven hoe de kaars ruikt, maar de geur is in ieder geval fris. Erg aan te raden! 



De geur van deze kaars is, zoals je ziet, sinaasappel kaneel. De kaars was erg prijzig, maar ruikt dan ook heerlijk. Ik heb er €6,99 voor betaald. Maar toen ik een tijdje terug bij de H&M was, waren ze nog maar €3 per stuk! Er zijn ook home sprays, waarvan de geur granaatappel ook ontzettend lekker ruikt. Deze waren pas nog maar €2.



Deze cranberry geurige kaars is te koop bij Deen en Marskramer en kost € 2,69. Waarschijnlijk zijn kaarsen van Bolsius nog bij meerdere winkels te koop, zoals tuincentra en andere supermarkten. Hij ruikt echt heerlijk en verspreidt zich goed.


Van het merk van de volgende kaarsen ben ik echt mega fan! Het is Yankee Candle, de grootste fabrikant van geurkaarsen in Amerika. Ze hebben een ongelofelijk groot assortiment aan geurkaarsen. 



De linker kaars, met de geur citroen (Sicilian Lemon), vind ik wel een beetje tegenvallen. De geur verspreidt zich erg slecht. Van de rechter kaars word ik een stuk enthousiaster (Waikiki Melon). Deze heeft een sterke meloen geur, is zoet en zomers. Daarom heb ik deze ook in een groot formaat gekocht. Deze ruik je nog beter! Een echte aanrader!


Deze kaarsen van Spaas ruiken ook prima. De linker is in de geur moerbes (Mulberry) en de rechter in de geur chocolade (Hot Chocolate). Ze kosten €2,99 en zijn te koop bij De Tuinen. Er zijn erg veel geuren verkrijgbaar. 


Ten slotte een set van drie kaarsjes van de Primark. Ik brand ze altijd tegelijk, maar volgens mij is dat niet de bedoeling. Het zijn natuurlijke geuren en ze zijn erg sterk. De set kostte €3. 

Hoeveel geurkaarsen heb jij in jouw kamer staan?

No Comments Yet, Leave Yours!