zaterdag 27 april 2013

Mijn geurkaarsen #1


Geurkaarsen. Ze lijken steeds vaker en meer in de winkel te liggen. Er zijn weinig geuren die ik niet in de winkel heb zien liggen. Omdat ik sommige geuren gewoon niet kan weerstaan, heb ik dan ook best een grote verzameling aan geurkaarsen. Ik zal jullie nu een deel laten zien. 






Een kaars met een zoete vanille geur. Er komt best veel geur vanaf, maar het is alleen jammer dat de kaars zo klein is. Hij kost €2,50 bij de Primark. Eigenlijk zou je 'm eerder kopen om de verpakking dan om de werkelijke grootte van de kaars. Hij is namelijk zo op, maar ziet er natuurlijk wel super cute uit!



Ik heb deze kaarsen een hele tijd geleden gekocht bij Big Bazar, dus ik weet niet of ze er nog te koop zijn. De geuren zijn in ieder geval geweldig. De rode is appel-kaneel en de paarse ruikt naar bosvruchten. Ze kosten €2 per stuk.





Van deze kaars ben ik echt ontzettend fan! Voor €3,99 te koop bij de kruidvat. Een kaars met ontzettend veel branduren in de geur Sugar&Spice. 


Een glass candle van de Marskramer in de geur honeydew melon. De kaars ruikt naar watermeloen maar de verspreiding van de geur is erg slecht. Eigenlijk ruik je bijna niets als je deze aansteekt. Maar wat wil je voor maar €1?




Deze zijn verkrijgbaar bij Action voor €1,09. Ze ruiken echt fantastisch. Ik ben vooral gek op de 'pure zen'. De geur is erg rustgevend. 

Wat is jouw favoriete geur?

No Comments Yet, Leave Yours!